T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:OHO! Mä jäin häviölle, maksoi vuokra 15? ja sain 14,2?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Mulla oli viikon kassa 280euroa-pöytävuokra34euroa.Enemmän olisi kuulunut tulla,mutta pöydästä varastettiin monta pussia hopealusikoita :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hui hienosti olette myyneet.Onko teillä ollu kalliita juttuja paljon? Itse tuskailen kannaatko mun lähtee myymään teiniltä ja 3 v pojalta jääneitä vaatteita.Tuskaillut,että saankohan mä edes mitään voittoa.
Onko teillä aina vaan viikon pöytä? vai kannattako ottaa 4 viikoksi kun saa edullisemmin sen pöydän?
olenkohan mä aatellu sit ihan liian halpoja hintoja ku pelkään että saanko edes sen pöytä vuokran 25 e kasaan viikossa. Vaatetta on 2 jätesäkkiä ainakin,plus ratsastussaappaat ja suosikkeja jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en uskaltaisi viedä itsepalvelukirppikselle mitään hienoa.
Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:OHO! Mä jäin häviölle, maksoi vuokra 15? ja sain 14,2?![]()