Jäi kätöseen 90? ekalta päivältä kirppikseltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hui hienosti olette myyneet.Onko teillä ollu kalliita juttuja paljon? Itse tuskailen kannaatko mun lähtee myymään teiniltä ja 3 v pojalta jääneitä vaatteita.Tuskaillut,että saankohan mä edes mitään voittoa.

Onko teillä aina vaan viikon pöytä? vai kannattako ottaa 4 viikoksi kun saa edullisemmin sen pöydän?

olenkohan mä aatellu sit ihan liian halpoja hintoja ku pelkään että saanko edes sen pöytä vuokran 25 e kasaan viikossa. Vaatetta on 2 jätesäkkiä ainakin,plus ratsastussaappaat ja suosikkeja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Mulla oli viikon kassa 280euroa-pöytävuokra34euroa.Enemmän olisi kuulunut tulla,mutta pöydästä varastettiin monta pussia hopealusikoita :kieh:

Noi varkaat on niin sieltä syvältä kuin olla ja voi!! Aina taitaa jotain hävitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hui hienosti olette myyneet.Onko teillä ollu kalliita juttuja paljon? Itse tuskailen kannaatko mun lähtee myymään teiniltä ja 3 v pojalta jääneitä vaatteita.Tuskaillut,että saankohan mä edes mitään voittoa.

Onko teillä aina vaan viikon pöytä? vai kannattako ottaa 4 viikoksi kun saa edullisemmin sen pöydän?

olenkohan mä aatellu sit ihan liian halpoja hintoja ku pelkään että saanko edes sen pöytä vuokran 25 e kasaan viikossa. Vaatetta on 2 jätesäkkiä ainakin,plus ratsastussaappaat ja suosikkeja jne.

Mulla lastenvaatteeita ja kamoja. Hintahaarukka 1-15? vaatteissa. Pääasiassa hinnat siinä 2-5?. Kaikki tosi siistejä ja pääasiassa esprit, mexx, lego ym.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en uskaltaisi viedä itsepalvelukirppikselle mitään hienoa.

No ei tietty saa laittaa mitään korvaamattoman arvokasta.On kyllä varastettu kanssa ihan itse myydessäkin.Hopealusikat oli 6kpl pusseissa ja hintaa 6euroa.Kanssa kakkuottimet ja salaattiottimet oli pöydässä.Ne oli maksettu.Taisi olla sen verran isoja,ettei mahtuneet kassiin tai taskuun :kieh: Olivat muuten kadonneet heti ekana parina tuntina kun ovet avattu...

Yhteistyössä