Olin niin innosta puhkuen lähdössä lenkille sauvojen kera niin eikös ala tulemaan vettä taivaantäydeltä ha edelleen tulee, niin tätä mun tuuria :headwall: :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:sokeristako olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sadetakki niskaan ja menoksi!
Laita sauna lämpenemään, niin pääset sinne heti kun läpimärkänä kotiudut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sadetakki niskaan ja menoksi!
Laita sauna lämpenemään, niin pääset sinne heti kun läpimärkänä kotiudut![]()
Kun ei moista sellasta, sateen varjon vaanEn meinaan tarvii sadetakkia missään nin ei oo tullu hankittua.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Niin ja siks toiseks lenkkarit kastuis kumminkin ja se ei ois kiva juttu. Kumppareilla taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Niin ja siks toiseks lenkkarit kastuis kumminkin ja se ei ois kiva juttu. Kumppareilla taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:No oikeesti minä en oo niin himourheila ettenköä vois tota sadetonta päivää odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Mulla on vettä hylkivä ulkoilupuku ja goretex-kengät, pääsee sateellakin lenkille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Mulla on vettä hylkivä ulkoilupuku ja goretex-kengät, pääsee sateellakin lenkille![]()
Joo, ehdoton hankinta! Ja goret talvellakin lenkkeillessä tarpeen, tavislenkkareista sulaa lumi läpi sukkiin :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:No oikeesti minä en oo niin himourheila ettenköä vois tota sadetonta päivää odottaa.
No sen nyt pystyi helposti tuosta kirjoituksestasi päättelemäänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Mulla siis on nyt ihan normi kävelyyn tarkoitetut lenkkarit.
Onko nuita goretexjä sit ihan lenkkeilyynkin? oon siis nähny vaelluskenkinä, että käykö nekin siihen?
Ja eikö hikoo jalka lämpimällä kelillä enempi kuin tavan kengissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Mulla siis on nyt ihan normi kävelyyn tarkoitetut lenkkarit.
Onko nuita goretexjä sit ihan lenkkeilyynkin? oon siis nähny vaelluskenkinä, että käykö nekin siihen?
Ja eikö hikoo jalka lämpimällä kelillä enempi kuin tavan kengissä?
Mulla ainakin noi goret on Ecco mallistoa ja ulkonäöltään aivan kun mitkä tahansa lenkkarit , maksoi noin 90 euroa mutta on kyllä niin hyvt etten vaihda muihin
todella kevyet ja suunniteltu lenkkeilyyn, ei hikoa jalka eikä kastu