Jäi lenkki väliin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Sadetakki niskaan ja menoksi!
Laita sauna lämpenemään, niin pääset sinne heti kun läpimärkänä kotiudut :)

Kun ei moista sellasta, sateen varjon vaan :D En meinaan tarvii sadetakkia missään nin ei oo tullu hankittua.

Ai et tarvi... ;) Tänään sille olis käyttöä ja varmasti huomenna jne.. :D
Ja ei se sade haittaa.. puikkelehdi pisaroitten välistä :p

No nyt hankit sadetakin tai vastaavan, vedenpitävän ulkoilurotsin! Ei sade ole syy jättää lenkkeilemättä -se on TEKOsyy!!! Eli sauvojen lisäksi tarvit kyllä kunnon lenkkeilyvaatteetkin.

No oikeesti minä en oo niin himourheila ettenköä vois tota sadetonta päivää odottaa. Tuskin nyt sataa viikkotolkulla niin paljon.

Ja oisittepa nähny sen vesimäärän mikä rupes tulemaan taivaalta. Ois varmasti monella muullakin jääny menemättä pihalle. Koko keväänä niin kaatamalla tullu vettä kuin nyt.

Mulla siis on nyt ihan normi kävelyyn tarkoitetut lenkkarit.

Onko nuita goretexjä sit ihan lenkkeilyynkin? oon siis nähny vaelluskenkinä, että käykö nekin siihen?

Ja eikö hikoo jalka lämpimällä kelillä enempi kuin tavan kengissä?

Onko nuita goretexjä sit ihan lenkkeilyynkin? oon siis nähny vaelluskenkinä, että käykö nekin siihen?

Mulla ainakin noi goret on Ecco mallistoa ja ulkonäöltään aivan kun mitkä tahansa lenkkarit , maksoi noin 90 euroa mutta on kyllä niin hyvt etten vaihda muihin
todella kevyet ja suunniteltu lenkkeilyyn, ei hikoa jalka eikä kastu

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:

Mulla ainakin noi goret on Ecco mallistoa ja ulkonäöltään aivan kun mitkä tahansa lenkkarit , maksoi noin 90 euroa mutta on kyllä niin hyvt etten vaihda muihin
todella kevyet ja suunniteltu lenkkeilyyn, ei hikoa jalka eikä kastu

Ok, kiitos tiedosta ja eihän noi nyt hinnankirous sit oo, jos vaan ovat hyvät sit jalassakin =)

Yhteistyössä