Jäi sit rahat saamatta!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huijattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huijattu

Vieras
Poliisin kautta hoidetaan kaupanpurkua,kun en tuotetta saanut.
Piti maksaa viime viikolla.Poliisi soitti hänelle maanantaina,kun ei rahoja näkynyt.Sanoi maksavansa viimeistään tiistaina.
No nyt on torstai eikä näy rahoja tilillä?

Poliisi todennäköisesti soittelee mulle tänään ja laitetaan sitten asia eteenpäin..Eikös kahdessa päivässä pitäisi jo tilillä näkyä? poliisin mukaan näin on asia..

Eli ulosoton kautta varmaan sitte hamassa tulevaisuudessa saan rahat? Jos saan...

Kyseessä yli tuhat euroa,ja olen nyt aivan totaalisen lirissa sitten itse :(

Tota... Sulle ei sitten vissiin kukaan sanonut että isoissa kaupoissa ei IKINÄ kannata maksaa koko kauppahintaa tilille etukäteen. Korkeintaan vaan käsiraha ja loput sitten käteen kun tavara luovutetaan.

No joo, eihän se sua enää auta.. :( Toivottavasti kuitenkin saisit rahasi joskus!!

No ei auta enää surkutella. Yritys kyseessä,ja poliisi vielä sanoi minulle että asiaa ei viedä eteenpäin nyt,hän ei usko kyseessä olevan huijari. Sillä perusteella siis että tämä mies vastaa aina heti puhelimeen kun poliisi hänelle soittaa, eikä hänestä ole aikaisempia ilmoituksia tehty.
Kertahan se on ensimmäinenkin!
Jos ei tänään iltapäivällä näy tilillä,niin taidan itse soittaa sille poliisille ja sanoa että asia eteenpäin vaan....

Tämä olisi ilmeisesti ensimmäinen kerta kun kyseinen yritys huijaa..Ei ainakaan poliisilla näy merkintää.

Mun piti itse sopia tämän miehen kanssa siitä takaisin maksusta.Soitin hänelle muttei vastannut. Minuutin päästä soi puhelin tuntemattomasta numerosta tietenkin,eikä kukaan puhunut mitään...

Laitoin sitten sähköpostina miehelle maksutiedot ja kysyin millon maksaa :D
Tässä vaiheessa itsestä alkoi tuntua siltä että rahoja en näe koskaan...

Yhteistyössä