Jäi taas ärsyttämään lääkärillä käynti (valivali)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Miä kävin taas keskustelemassa lääkityksestä jne. Ihan avoimesti asiani oon puhunut siellä
Ja tää oli kolmas kerta, kun se kysy, et käytänks miä huumeita :o
Vastasin taas kieltävästi, niin hän kysy, et oonko valmis huumetestiin :o

Siis onhan se hyvä, et kyseleevät, mut tulipa hieman sellainen olo, et se ei luota minuun

Noh, seuraavan käynnin jälkeen miä varmaan taas hehkutan, miten ihana lääkäri se on :D

Meillä on taas erittäin hyvämuistisia lääkäreitä :D

Olin tytön kanssa viime maanantaina Tyksissä, ja lääkäri tuli moikkaamaan ja totesi samantien että "tää on siis Nikolaksen isosisko, sukunimestä tunnistin". Olin että joo, on, ja kelasin että mistä tuo on tuttu. Oltiin pojan kanssa pari vuotta sitten yhdessä tutkimuksessa, missä ko. lääkäri oli mukana ja nähtiin kaksi kertaa silloin :). On kyllä niin suloinen nuori mieslääkäri että ihmettelen miten olin hänet unohtanut :whistle:

Ja paras oli ehkä se, kun rokotetutkimuksen lääkäri, jonka vastaanotolla käytiin kun nyt eskarissa oleva esikoinen oli 1 v, soitti erään toisen asian vuoksi viime keväänä ja alkoi puhelimessa selittää että oli käynyt Istanbulissa ja tykkäsi siitä kovasti, ja totesi että tekin ootte siellä vissiin käyneet. Me käytiin hänen luonaan viimeeksi juuri ennen Istanbulin reissua, alkuvuodesta 2005 :D...Hänet mä sentään muistin hyvin.

onks sulla psykiatri vai ihan "tavallinen" lääkäri? Aattelin vaan, että nuo psykiatrit yleensä kirjottaa tarkemmin asiat muistiin, mut yleislääkärit on mt-asioissakin vähän "mutkat suoriksi" -tyylisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
onks sulla psykiatri vai ihan "tavallinen" lääkäri? Aattelin vaan, että nuo psykiatrit yleensä kirjottaa tarkemmin asiat muistiin, mut yleislääkärit on mt-asioissakin vähän "mutkat suoriksi" -tyylisiä.

Psykiatrian erikoislääkäri

Mieliala-asioissa käyvien "haastatteluun" kuuluu poikkeuksetta kysyä päihdeanamneesia.
Loukkaamatta sen kummemmin ketään. Epäammatillista on jättää kysymättä, mutta voi toki kysyä heinovaraisesti. Moni ei uskalla kysymättä sanoa mitään päihteistä ja moni ei sano vaikka kysytään.

Ei mulla ole päihteistä kysynyt kun tasan tämä psykiatri.
Ei ole aiemmin kukaan kysynyt, vaikka n. 10 vuotta käynyt eri psykiatreilla.
Ja tämä kuka kysyy, kysyy kaikki asiat joka kerta uusiksi- tosin voipi testata mun muistia ym. myöskin...

Ja en siis käytä päihteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri vierailee:
Mieliala-asioissa käyvien "haastatteluun" kuuluu poikkeuksetta kysyä päihdeanamneesia.
Loukkaamatta sen kummemmin ketään. Epäammatillista on jättää kysymättä, mutta voi toki kysyä heinovaraisesti. Moni ei uskalla kysymättä sanoa mitään päihteistä ja moni ei sano vaikka kysytään.

Miä oon käynyt tällä lääkärillä jo 7 vuotta:whistle:
:o Niin kauan :o

Yhteistyössä