Jäi vähän paha maku kokouksen jälkeen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkynyt Lasinukke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Särkynyt Lasinukke

Vieras
Kävin sitten helluntaiseurakunnan kokouksessa tänään. Mies kyyditsi minut sinne ja sanoi, että tulee 1,5 tunnin päästä hakemaan. No, kokous kestikin 2 tuntia (minulla ei ollut kelloa mukana eikä sellaista ollut kokoushuoneessa). Nyt mies kiukuttelee, että minä oon muka tuhlannut hänen ajastaan 2,5 tuntia, koska hän joutui hoitamaan meidän melkein vuosikasta sen ajan (minä olin kyllä tarjoutunut ottamaan lapsen mukaan), kuskaamaan minut sinne ja odottamaan puol tuntia parkkipaikalla. Hän olis halunnut siivota sen ajan, meillä kun viikko/suursiivous on käynnissä.

Harmittaa, kun sen ainoan kerran kun käy jossain, niin siitä pitää toisen sitten kiukutella. :/

Nonni. Kiva.

Onko asia silleen, ettei mies halua, että menet koksuun ja keksi tosta vaan ekstrasyyn sanoa asiasta?

Toi 2,5 tuntia ei todella ole aika eikä mikään pitää omia lapsia.

Ei taida olla itse kokouksia vastaan, vaan sitä, ettei voinut siivota sillä aikaa, kun minä olin kokouksessa. On käynytkin kerran kokouksessa mun kanssa itekin (silloin oli lapsi mukana, joka oli suht levoton), mutta silloin lähti kesken kokouksen autoon ja oli kans kettuuntunut, kun meni kallista terassintekoaikaa hukkaan. Sanoi, että ois lähtenyt tekemään sitä äitinsä terassia, jos hällä ois ollut kännykkä mukana (jäi vaavin hoitolaukkuun, joka jäi kokoussaliin).

Saan kyllä lähteä muutoinkin käymään, mutta yleensä olen joko kipeä tai en halua, koska haluan viettää aikaa perheen kesken.

Mutta nyt pitää mennä, koska mies haluaa mennä tekemään sitä terassia. Palataan illemmalla asiaan.

Onko hän joku lastenhoitaja vai? Eikös hän ole ihan lapsen isä, joka voi olla lapsen kanssa yhtä lailla kuin sinäkin? Että miten niin joutunut hoitamaan? Kysäse siltä?

Pääsin anopin koneelta nettiin. :whistle: En oo yhtään addiktoitunut, en.

On sitä jo kumpikin jokseenkin rauhoittunut jo. Kai se miehenkin tekemä ruoka auttoi asiaa. Niin, ja anteeksipyyntö. =)

En mie tiedä, ehkä tuo siivoaminen (nyt hieman perusteellisempi urakka menossa) käy hänen hermoilleen niin kovasti, että tulee tiuskittua tarpeettomasti. Minä sitten pahoitan herkästi mieleni. Varmaan sekin vaikuttaa, että minä en pysty niin paljoa osallistumaan, koska minulla on reuma. Eilenkin oli kädet ja jalat niin kipiänä illalla, että. Sekä minusta tuntuu pahalta, jos lapsonen huutaa, mikä lie eroahdistus silläkin nyt meneillään.

Kokous oli ihan hyvä. Ikävä vain, että tuo riita pilasi hyvän mielen.

Pitää sitten ensi kerralla ottaa lapsi mukaan. Niin ja varmistaa, että kännykkä tulee mukaan.

Yhteistyössä