V
vieras
Vieras
Eilen sain paskaa työnjohtajalta niskaani. Linjallani oli tullut susia (4 työntekijää) mää sain haukut. Lyhyesti ja ytimekkäästi keskity enempi työntekoon ja vähempi kännykän "räpläämiseen". Tänään otin sitten yhteen työkaverin kanssa tuosta kännykän käytöstä. Joo vastaan puhelimeen jos lapset soittaa työaikana. Hänen mielestään työnantajalla on OIKEUS kieltää kännykkään puhuminen. On varmasti, mutta 35 työntekijästä vain yhdeltä? Purin hammasta vielä, mutta sitten kuulin, että tähän mun ja toisen työntekijän "riitaan" oli sekaantunut kaksi muuta työntekijää. Olivat sanoneet, että en ole enään puheväleissä tämän työntekijän kanssa. Siinä vaiheessa loppu hermot, itku tuli ja lähin kotiin. Kuulin sitten, että minulla on ote ruvennut lipsuun jo pitemmän aikaa siis työnjohtajan mielestä. Ja kaikkeni oon tehnyt koko ajan. Nyt odotan, että työterveyshoitaja soittaa,