Jäin sitten ilman ehkäisyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katti85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katti85

Vieras
Mainitsin "vahingossa" vuoden vaihteessa terkkarille että minulla on joskus ollut aurallinen migreeni (ehkä kerran tai kaksi elämässä, itse asiassa en ole edes 100% varma olivatko auroja) ja tämä ei sitten suostunut laittaa jatkoa Yasminelle-reseptilleni. Hänen suosittelun jälkeen päädyin kokeilemaan Cerazettea. Vuosin kuin seula tauotta 3kk putkeen, pilasin limakalvoni(kuivuivat), sain aknen ja hiuksia lähti miljoonia... Joten lopetin... Nyt mietin että onko asia nyt todellakin niin etten voi enää millään palata takaisin yhdistelmiin? Jos olis varaa menisin yksityiselle gynelle...

Mulla on aurallista migreeniä ja mulla on tällä hetkellä käytössä Qlaira-yhdistelmäpillerit. Mulla kanssa cerazetet kuivatti limakalvot. Ehkäisyrengas aiheutti välivuotoja, alavatsakipuja ja aristavan alapään.

Hmm... eikös tuo qlaira ole joku aika uusikin pilleri? sitä saa kuulemma vanhemmatkin naiset syödä kun olikos se luonnollisen hormonin takia on vähemmät riskit tai jotain...?

ehkä ne antais sitä munkin kokeilla...

Hmm... eikös tuo qlaira ole joku aika uusikin pilleri? sitä saa kuulemma vanhemmatkin naiset syödä kun olikos se luonnollisen hormonin takia on vähemmät riskit tai jotain...?

ehkä ne antais sitä munkin kokeilla...

On kuulemma aika uusi ja on matalahormonisempi. Mulla ollut käytössä vasta 2½ liuskaa, että ei vielä välttämättä tiedä onko ongelmia vai ei.

Yhteistyössä