Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:edelliseen... eikòs prostit... ole kielletty suomessa? anteeks, olen ollut niin kauan pois suomesta
Ei kun nykyään vain parittaminen on kiellettyä. Itseään saa kyllä myydä aivan vapaasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:edelliseen... eikòs prostit... ole kielletty suomessa? anteeks, olen ollut niin kauan pois suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:edelliseen... eikòs prostit... ole kielletty suomessa? anteeks, olen ollut niin kauan pois suomesta
Ei kun nykyään vain parittaminen on kiellettyä. Itseään saa kyllä myydä aivan vapaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mikäs salainen ihailija se sellainen on, jonka henkilöllisyyden itse tietää? Kiinnostaisi tietää, miten tuo maksaminen hoidettaisiin niin, että ihailija pysyisi silti salaisena. Rahakuori paikallislehden konttoriin ja ilmoitus henkilökohtaista-palstalle?![]()