Jakaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ovatko naiset avoimempia "jakamisen" suhteen? Olin työreissussa ja päädyin naispuolisen ystäväni kanssa sänkyyn. Vieressä nukkui hänen kaverinsa ja herättyään hän katseli touhujamme ja olipa hieman mukanakin. Naiset vain hymyilivät toisilleen, eikä heitä näyttänyt lainkaan haittaavan, vaikka jakoivat minut. Itse en vastaavassa tilanteessa tuntisi oloani kovin rennoksi jos ystäväni kanssa naisen jakaisin. Onko tällainen naisille helpompaa?
 
vierailija
Ovatko naiset avoimempia "jakamisen" suhteen? Olin työreissussa ja päädyin naispuolisen ystäväni kanssa sänkyyn. Vieressä nukkui hänen kaverinsa ja herättyään hän katseli touhujamme ja olipa hieman mukanakin. Naiset vain hymyilivät toisilleen, eikä heitä näyttänyt lainkaan haittaavan, vaikka jakoivat minut. Itse en vastaavassa tilanteessa tuntisi oloani kovin rennoksi jos ystäväni kanssa naisen jakaisin. Onko tällainen naisille helpompaa?
Riippuu henkilöstä "jakaminen".
Itse olen 46v mies vaimoni on 39v.
Tykkään ryhmäseksistä ja vaimoni on ollut kolmenkìmpan ainoa nainen ja olen pannut vaimoani 17vuoťta usean miehen kanssa kimpassa ja vuorotellen.
Enkä tiedä hienompaa kuin omaa vaimoa antaa myös muiden panna ja vaimon antaa nauttia ystävien panemisesta.
Meillä joitakin perhetuttuja on saanut luvan vaimoni panemiseen.
Vaimolla on vähintään kuutena yönä kuukaudessa seksiä "vieraan" miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä