Jaksan aina vaan ihmetellä esikoisen vatsan toimintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
On syönyt tänään ison leipäkebabin, nipun banaaneja, litran tuoremehua. Välissä kävi kylillä 'jotakin henkilöä' moikkaamassa( :D ), tuli kotiin ysin aikaan ja suihkuun. Nyt on ollut hetken tuossa olkkarissa ja koneellaan. Ja taas käväsi jääkaapilla ihmettelemässä 'kun ei oo mitään syötävää koskaan'. :o

No hei, miehellä oli mennyt melkein 60e kauppaan tänään. Kantoi sieltä mehua, maitoa, leipää, hedelmiä, leikkeleitä, jogurttia, juustoa, valmiita kinkkusalaatteja ja lihapiirakoita.

Ja meillä ei ole mitään syötävää.

:xmas:

Teinit.

Ihanassa kunnossa noi teinien suolistot.. kun luin jo tuosta että leipäkebabin ja nipun banaaneja niin mun mahasta nipisti.. Litran tuoremehusta voisit kyllä vihjata että hammaslääkäri voi tykätä kyttyrää tuollaisesta määrästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Ihanassa kunnossa noi teinien suolistot.. kun luin jo tuosta että leipäkebabin ja nipun banaaneja niin mun mahasta nipisti.. Litran tuoremehusta voisit kyllä vihjata että hammaslääkäri voi tykätä kyttyrää tuollaisesta määrästä.

Hampaat ovat erinomaisessa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Hyvä.. Olen vaan itse ollut tuoremehuaddikti ja olisin vieläkin jos ei olis kiilteet hajalla. Nykyään olen kivennäisvesiaddikti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Apua mitähän meillä on odotettavissa tulevaisuudessa kun poika 10v. syö jo nyt miehen annoksia :o *peräkärryllinen ruokaa kaupasta joka kerta*

Meillä on niitä kolme. :kieh:

Meillä on onneksi vaan yks, sitten on kaks lintusen lailla syövää tyttölasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinkas se teidän 10v voi?Selvisikö mistä kuume johtui?

Kakkonen oli jo tänään koulussakin, crp:t olivat maanantain testien mukaan tasan 7, eli normaalit. =)
Perjantaina on vielä yksi pika crp-testi ja siihen loppuvatkin, ellei nyt ole nousseet. Lääkärin mukaan kyseessä oli virus, mutta varmuutta siitä ei ole saatu missään verikokeissakaan. Luultavasti oli joku 'villiintynyt' infektio.

Hyvä.. Olen vaan itse ollut tuoremehuaddikti ja olisin vieläkin jos ei olis kiilteet hajalla. Nykyään olen kivennäisvesiaddikti.

kivennäisvesikin (jos siis hapotettu) tuhoaa myös kiillettä...

Muistan itestäni tuon ajan kun kokoajan oli nuunaamassa jääkaapilla kun oli muka aina nälkä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinkas se teidän 10v voi?Selvisikö mistä kuume johtui?

Kakkonen oli jo tänään koulussakin, crp:t olivat maanantain testien mukaan tasan 7, eli normaalit. =)
Perjantaina on vielä yksi pika crp-testi ja siihen loppuvatkin, ellei nyt ole nousseet. Lääkärin mukaan kyseessä oli virus, mutta varmuutta siitä ei ole saatu missään verikokeissakaan. Luultavasti oli joku 'villiintynyt' infektio.

Hyvä sitten kun on kunnossa :)

Uusimmat

Yhteistyössä