Hae Anna.fi-sivustolta

Jalat ylikuumenee yöllä ja vie unet

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä intiaanipäällikkö savuava jalka, 02.03.2009.

1. vierailija Vierailija

Tämä on kuin minun kynästäni!!
    Itse nyt 32v. ja kärsinyt lapsesta asti.. Aargh mikä vaiva! :(

2. Savuavajalka Vierailija

Olen tämän viestiketju aloittaja. Aikaa on näköjään kulunut 10 vuotta täs välillä. Samat on vaivat edelleen, enkä ole keksinyt mitään selitystä. Kaikki, kumppani ja kotimaakin ovat vaihtuneet, mutta kuumat jalkapohjat pysyy. Perskeleen soikoon. Melatoniinia kokeiltu, tuntuu mieluuminkin pahentavan tilannetta. Stressi ehkä liittyy jotenkin, mutta ei täysin. Englannin kielellä löysin jotain matskua aiheesta. Liittyi verenkiertoon ja serotoniinin. Itse levottomat jalat-dilemma liittyy muuten samaan teemaan kuin vanhempana ilmenevät muistisairaudet, aivokemiallisesti.

3. Savuavajalka Vierailija

Btw, pöytätuuletin sängyn jalkopäässä toimii hyvin. :)

4. vierailija Vierailija

Itsellä sama homma että jalat tuntuu kuin olisi tulessa. Itsellä toimii kun olen siirtänyt sängyn ikkunan viereen (jossa siis sellainen tuuletus juttu) ja sit kastelee nilkka sukat ja nostaa jalat siihen luukulle tälläi Suomessa lähellä kesää kun sataa aikas paljon on ihana kuunnella sadetta. Mulla toimii tuo todella hyvin ja on jo monia vuosia toiminut kannattaa kokeilla jos ei muu auta

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri