Jalkapallon EM-kisat, ei Herra Isä onko niitä töllättävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heluna"

Vieras
Mun mies on jo pitkään "varoitellut", että haluu kattella paljon näitä kisoja. Melkein joka matsin, hän sanoi. No ne tulee illalla ja alkukesästä, joten ei kauheesti haittaa mun menoo, aattelin. Ja aattelin, että joopa joo siellä on Suomella ehkä matsi sillon tällön ja kuitenkaa ei pärjää ni ei mitään finaaleja tai pronssiotteluja.

No mut eihän SUomi ees pelaa siellä! En kyllä yhtään tajua että miksi pitää kattoa jotain Saksan ja Ranskan otteluita. Siis tajuun että kattoo jonku finaalin vaikkei siellä SUomi oiskaan mutta että jotain karsintasarjaa Puola-Kreikka?

EI hemmetti mitä sontaa en muuta sano. No onneksi ukkoa ei sitten olympialaiset kiinnosta samalla tavalla. Se on lähinnä futis, lätkä ja formula ja sitten joskus jotain muuta.

Mä en kans tajuu. Tajuun kyl lätkän mm:t koska siellä pelaa Suomikin. Näis ei pelaa Suomi lainkaan ja sitäpaitti nää on vaan Euroopan mestaruuskisat että joopa joo. Monelle miehelle vaan tekosyy vältää kaikkea muuta kotihommaa ja lasten ja vaimon kanssa olemista.

Mun mies ei onneks tota paskaa kato, ainoo mitä kattoo on lätkän mm ja Suomen pelit ja nekään ei oo pakko. Ex-mies oli kyllä tosi ärsyttävä, seuras kaikki jalkapallot mitä vaan tuli.

Tajuttomia mammoja. Futistahan katsotaan futiksen vuoksi, eikä minkään söpön Granlundin. Jos Suomi pelaisi, niin kisat olisivat jotkut piirikunnalliset, eikä oikeaa tasokasta jalkapalloa. Katottehan tekin kaikkia jenkkien hömppäkilpailuohjelmia, vaikka niissä ei ole suomalaisia osanottajia.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Mä nimenomaan ymmärrän jalkapallon ja yleisurheilun. Niitä meillä katsotaan kyllä. Minäkin, jopa enemmän kuin mies.

Jääkiekkoa en sit ymmärrä millään. Tylsää kuin mikä.

meillä mies kyllä vie voiton jalkapallon katselusta,mutta kyllä mäkin seuraan jalista ( ja mistä tahansa muusta urheilusta ) ja jääkiekkoakin tuo seurasi ekaa kertaa elämässään mm-kisojen aikaan ja tajuaa siitä paljon enemmän kuin mä :D

Tottakai pitää katsoa! Minä ainakin katson :)

ja hiukksen kyllä huvittaa, jos yllätyit ettei Suomi ole mukana kisoissa :D

No luulin että ei miestä kiinnostais jos Suomi ei oo mukana. Emmä kyllä tajuu yhtään että miksi noita pitää kattoa ja ees näyttää jos Suomi ei oo mukana. Tietty jos on ite joku suomenruottalainen niin sitten voi kattoo mutta emmää muuten. Tai jos on venäläinen tai virolainen (jos ne on mukana).

[QUOTE="ap";26357521]No luulin että ei miestä kiinnostais jos Suomi ei oo mukana. Emmä kyllä tajuu yhtään että miksi noita pitää kattoa ja ees näyttää jos Suomi ei oo mukana. Tietty jos on ite joku suomenruottalainen niin sitten voi kattoo mutta emmää muuten. Tai jos on venäläinen tai virolainen (jos ne on mukana).[/QUOTE]

Kukaan ei katso esim. Valioliigaa tai Serie A:ta? :confused:

• Tykkää
Reactions: moekoe
[QUOTE="Ccc";26357514]Eipä tule potkupalloa seurattua vaikka mies olenkin. Kamala neitien ja filmaamisen laji.[/QUOTE]

Kuningas Jalkapallo, lajien aatelia, ei sitä kaikki Volgan mutkan mutantit hiffaa. Filmaaminen on ärsyttävää, mutta yleensä ne jotka on itse pelanneet, tietävät että aika usein sattuu ihan oikeestikkin.

[QUOTE="ap";26357521]No luulin että ei miestä kiinnostais jos Suomi ei oo mukana. Emmä kyllä tajuu yhtään että miksi noita pitää kattoa ja ees näyttää jos Suomi ei oo mukana. Tietty jos on ite joku suomenruottalainen niin sitten voi kattoo mutta emmää muuten. Tai jos on venäläinen tai virolainen (jos ne on mukana).[/QUOTE]

Jos et ole tullut huomanneeksi, niin Suomi ei ole koskaan ollut varsinaisia jalkapallomaita :D Mutta siitä huolimatta jalkapallo on jalo laji, joten saa seurata muiden maiden otteluita.

Mee ihmeessä joskus katsomaan jalkapalloa livenä jonnekin kunnon stadionille - tunnelma on poikkeuksetta aivan mahtava!!

Kuningas Jalkapallo, lajien aatelia, ei sitä kaikki Volgan mutkan mutantit hiffaa. Filmaaminen on ärsyttävää, mutta yleensä ne jotka on itse pelanneet, tietävät että aika usein sattuu ihan oikeestikkin.

Täytyy myöntää, että kun sitä Mestarien liigan finaalia katsoi jääkiekon mm-kisojen jälkeen niin kyllähän tuo jalkapallo aika tylsältä lajilta taas tuntui ;) Mitään ei tapahdu puoleentoistatuntiin ja sitten aivan arpapelillä katsotaan kuka on voittaja.

[QUOTE="Ccc";26357684]Juu olen pelannut 15 vuotta eikä ikinä ole sattunut. No ainakin kylmäsuihke näyttää parantavan kaiken tai 10 sekunttia kentän laidalla.[/QUOTE]

Jos jättää sormensa oven väliin niin sattuu ensin niin pirusti ja kylmä auttaa nopeasti. Mustelma siitäkin jää kuten potkusta sääreen suojuksen viereen.

No tottakai katsotaan. Kisat on vain neljän vuoden välein ja niitä oikeesti seuraa koko Eurooppaa ja muutkin maat. Toisinkin joka vuotiset jääkiekon mm-kisat jotka ei kiinnosta paskaakaan missään muualla kun suomessa. Muualla ne on ihan vitsi joihin kukaan ei edes halua lähteä.

Siis katson ja kannustan! Mies ja poikaa kannattaaenglantia minä saksaa.

No tottakai katsotaan. Kisat on vain neljän vuoden välein ja niitä oikeesti seuraa koko Eurooppaa ja muutkin maat. Toisinkin joka vuotiset jääkiekon mm-kisat jotka ei kiinnosta paskaakaan missään muualla kun suomessa. Muualla ne on ihan vitsi joihin kukaan ei edes halua lähteä.

Siis katson ja kannustan! Mies ja poikaa kannattaaenglantia minä saksaa.

Jääkiekon mm-kisoissa oli mukana 16 maata, jostain syystä aika moni siis halusi lähteä kisoihin, joita kävi katsomassa monta sataa tuhatta ihmistä ja joita näytettiin televisiosta jostain syystä aika monessa maassa.

Ensinnäkin on täysin naurettavaa jääkiekon lynkkausta tuollainen, kyllä jääkiekko kiinnostaa monia ihmisiä monissa maissa. Toiseksi, on vähintään yhtä naurettavaa valita itseä kiinnostavat lajit sen takia ketkä muut niitä seuraa. Super Bowl on maailman seuratuin urheilutapahtuma, kai nyt katsot sen jalkapallon sijaan? Eihän jalkapallo ole edes maailman suosituin palloilulaji.

Yhteistyössä