Hae Anna.fi-sivustolta

Jalkapohjat hikoaa

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Hikijalka, 09.02.2006.

1. Hikijalka Vierailija

Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Muuten voi vaikka palella, mutta jalat on hikiset. Ällöttävä olo, kun sukat on koko ajan märät (töissä)! Voiko johtua liiasta oluen litkimisestä vai onko hormoonit sekaisin? Iältäni olen kohta nelikymppinen naisihminen...

2. Niinpä Vierailija

Toisilla viina menee päähän, toisilla jalkoihin...

3. hikiliini Vierailija

Täällä toinen hikijalkainen ilmoittautuu!
    Nytkin tätä kirjoittaessa sukat on ihan märät.
    Muuten ei ole hiki ollenkaan.
    Joskus tuntuu, että vaikka jalat ois kylmät, jalat on silti hikiset.
    En tiedä mikä auttaisi. Avonaiset työkengätkin on, vaan ei mitään merkitystä.
    Lisäksi jalkapohjat ilmeisesti tosta hikoilusta johtuen, ovat vähän kuin halkeilleet ja sellaista vaaleeta ihoa...ei siis sientä sentään.
    Ikää mulla on 47 ja vaihdevuodet kyllä vähän jo oireilee, mut tuo jalkahiki on kyllä ollut jo tosi kauan...

4. murmeli Vierailija

Minulla hikoaa myös jalkapohjat, välillä kädetkin ja ikää 26. Ainoa minkä olen todennut auttavan on apteekista saatava Absolut torr, mutta sitäkään ei viitsi koko ajan käyttää.

5. apua teille Vierailija

Tällä ohjeella, lääkärinpalstalta otettu, olen saanut omat hikoilevat jalkapohjani pysymään kuivina. Liota kiehuvassa vesessä muutamaa teepussia. Lisää kylmää vettä ja liota tässä liemessä jalkojasi 20 min 2 kertaa viikossa. Toimii.

6. kans hikijalka Vierailija

Kiitos vinkistä!

Tarkentaisitko vielä minkä lämpöistä/haaleaa/viileää?
    liotusvesi on ja pitääkö jalat liotuksen jälkeen huuhdella?

7. up Vierailija

8. apua teille Vierailija

Ei ole väliä, onko vesi kuumaa tai haaleampaa. Teessä on aineita, jotka vaikuttavat, oli vesi kuumaa tai ei. Itse en huuhtele jalkoja, että teho olisi parempi. Anna kuivaa niiden itsestään.

9. 666 Vierailija

Jalkoja ei kannata jättää märäksi missään tilanteessa aina huolellinen kuivaus myös varpaan välit ettei jää muhimaan mitkään bakteerit tai sienet

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri