Jalkaseksiä!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mike 29
  • Ensimmäinen viesti
Mike 29
Löytyykö suomesta naista jokatykkää pukeutua stay up sukkiin erilaisiin sukkahousuihin ja erilaisiin korkeakorkoisiin kenkiin? pitää siitä että jalkoja hierotaan nuollaan varpaita ja tykkää antaa miehelle myös nautintoa jaloillaan.
 
fetissi seeker
Itse rakastan sitä että varpaitani nuollaan,hellitään ja imetään...ah,se on upeeta ja todella kiihoittavaa.Nuorena unelmoin miehestä jolla on jalkafetissi mutta en sitä löytänyt...mieheni ehkä pari kertaa vuodessa innostuu varpaitani imemään ja joskus vuonna miljoona olen antant hänelle tyydytystä jaloillani,hän kun ei ole oikein innostunut näistä jutuista!
Kaapistani löytyy paljonkin erilaisia sukkahousuja,stay up:peja+parit erikois sukkikset...minkäs teet,elämä on:(
 
Mike 29
Mulla on vähän sama juttu vaimoa ei kiinnosta jalkaleikit, kyllä jalkoja saa hieroa mut kun yrittääruvata kielellä leikittelemään niin vedetään jalat pois. olisi tosi kiihottavaa nuolla varpaita imeskellä niitä ja etenkin nauttisin todella paljon siitä kun joskus saisi jaloilla hierontaa paljain jaloin ja sukkikset jalassa. saanko kysyä millaiset jalat sulla on ja lakkaatko yleensä varpaiden kynnet? millaisia kenkiä tykkäät käyttää?
 
fetissi seeker
Mulla on siro,37 jalka.Joudun ammattini takia niistä huolta pitämään eli lakkaan viikottain,pidän kynnet siistittyinä ja harrastan jopa jalka jumppaa iltaisin kotona:)Käytän aina mustia,nahkaisia korkosaappaita,omistan nyt 5 sellaiset ja lemppari kengissä on hiukan yli 6cm korot;)Kesällä menee sitten korkeakorkoiset sandaalit joista vilkuu kauniit varpaat:D

 
Mike 29
fetissi seeker olisi kyllä kiva nähdä sut kävelemässä kesällä korkeakorkoisissa sandaaleissa. pelkkä ajatus saa olon levottomaksi. sulla on ihanan siro jalka olisi niitä kiva pitää hyvänä käsillä ja kielellä.
 
Fetissi seeker
;D
Se olisi kyllä kiihottavaa nähdä sut kontillaan edessäni,nuolemassa ja imemässä varpaitani...ajatuskin saa poltteen aikaseksi;)
Varpaani ovat erittäin herkät kosketukselle,siitä kiihottuu nollasta sataan sekunnissa!
 
Hei Mike
Mitäs jos tuonkin ajan käyttäisit lähettelemällä viestejä vaimollesi? Saattaisi vaikka lämmetä ajatuksellesi. :) Anna sille mitä se tahtoo, niin saat varmasti itsekkin hyvää.
 
mutta jalkaterät ei!
Valitettavasti meillä on tämmöinen roolijako: olen (mies) sääri/reisifetisisti mutta haluan pitää vaimoni jalat korkokengän sisällä rakastellessamme. Vaimosta taas ei mikään ole maailmassa kiihoittavampaa kuin jalka/varvashieronta/imeskely yhdynnän aikana. Olenkin ehdottanut että meidän pitäisi ottaa mukaan seksiimme joku varpaanimijäfettari niin kaikki olisi parhainpäin!
 
jäbä
rakastan imeä ja nuolla naisten, jalkoja. mutta olen niin ujo, etten voi tehdä sitä enään. tein sitä exälleni koko ajan, uskalsin kertoa sen hänelle vasta ´kauan ajan jälkeen....
 
timpe1
Miksihän fetisseistä kertominen on niin vaikeaa rakkaalleen? Ehkä siinä on se torjutuksi tulemisen pelko. Pelätään, että kumppani suuttuu, että hyi mikä perverssi ja jättää. Sitten ollaan tyytymättömiä ja sillä ei voi olla vaikutusta seksiinkin.
 
jalkojen palvoja
On vaikeaa löytää naista joka pitäisi jalkojensa hyväilystä ja nuolemisesta. Jos löytyisi asiasta pitävän, olisin valmis hieromaan, hyväilemää, nuolemaan ja vaikka kutittelemaan.
 
junnu
Viimeksi muokattu:
Don Turtelli
Ois kyllä hienoo löytää nainen jonka jalkoja sais hemmotella. Vois alottaa hieromalla, jatkaa kutittelemalla ja viimestellä jalkahoito nuolemalla ja imeskelemällä jalkateriä ja varpaita :p

Toisaalta itekin nyt paljain jaloin, kelpais ensin hieronta ja päälle kunnon kutittelut nii sais nauraa ittesä tärviölle :D
 
Licker33
Mulla on koko elämäni ajan ollut jalkafetissi, ja tykkään siitä. Siinä missä muut miehet "valikoivat" itselleen kasvojen tai vartaloiden perusteella naisen, niin voisin jopa jalkojen perusteella itselleni "valikoida" naisen rakastan imeä, suudella ja nuolla varpaita, heiroa ja rasvalla, tykkäisin jos tuleva kumppanini käyttäisi kesällä varpaita paljastavia korkokenkiä tai sandaaleita.. Myös lakatut varpaat ovat kauniita ❤
 
vierailija
Mulla on vähän sama juttu vaimoa ei kiinnosta jalkaleikit, kyllä jalkoja saa hieroa mut kun yrittääruvata kielellä leikittelemään niin vedetään jalat pois. olisi tosi kiihottavaa nuolla varpaita imeskellä niitä ja etenkin nauttisin todella paljon siitä kun joskus saisi jaloilla hierontaa paljain jaloin ja sukkikset jalassa. saanko kysyä millaiset jalat sulla on ja lakkaatko yleensä varpaiden kynnet? millaisia kenkiä tykkäät käyttää?
Ihmettelen itseäni,että mikä niissä jaloissa kiihottaa. Vaimo pyytää aika usein hieromaan ja ihan joka kerta kun niitä hieron nousee pikkuveli pystyyn???
 

Yhteistyössä