K
Koht omas kämpäs<3
Vieras
Laitoin vkl:na sossulle viestiä, että hoitaako ne sitä asiaa. No, eilen olin siskon mukulaa nukuttamassa päiväunille, niin se soitti. En vastannu. Laitoin viestiä, että olen tavattavissa ke. Ne on luvannu hankkia mulle tukiasunnon ja varmaan tukihenkilön, jipii. Mä en oo koskaan sitä sossua nähnykkään. Äitille sano jo 1,5kk sitten, että 2kk siinä menee.
Kysymys 1: Te, joilla on ollut sossun kautta tukiasunto, niin oliko se yksiö vai kaksio?
Kysymys 2: (jälkihuollon asiakkaille) Jos sossu on hommannu teille tukiasunnon, niin kuinka kauan siinä on kestänyt?
Millä perusteella saa tukiasunnoks kaksion? Mä haluan kaksion, koska mun mukana muuttais ainakin 3eläintä, joten pitää olla tilaa.
Kysymys 1: Te, joilla on ollut sossun kautta tukiasunto, niin oliko se yksiö vai kaksio?
Kysymys 2: (jälkihuollon asiakkaille) Jos sossu on hommannu teille tukiasunnon, niin kuinka kauan siinä on kestänyt?
Millä perusteella saa tukiasunnoks kaksion? Mä haluan kaksion, koska mun mukana muuttais ainakin 3eläintä, joten pitää olla tilaa.