jälkitarkastuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annimanni

Jäsen
09.09.2004
110
0
16
Minulla keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 9+3 ja olin eilen lääkkeellisessä keskeytyksessä.
Luulin että n kk päästä olisi lääkärintarkastus ja ultra jossa tutkitaan onko kohtu tyhjentynyt ja kaikki kunnossa. Selvisi kuitenkin että kolmen viikon kuluttua otetaan vain verikoe josta katsotaan raskaushormonimäärä. Se kuulemma kertoo varmuudella onko kohtu tyhjentynyt.
Mietin vain että pöitäisiköhän kuitenkin hakeutua tuon jälkeen yklsityiselle ultrattavaksi..Miten muissa kaupungeissa?Onko teillä lääkärin jälkitarkastusta?

Mulla kolme keskenmenoa ja AINA lääkäri on painottanut että 4-5 viikon päästä jälkitarkastukseen JA verikokeeseen.

Mua on hoidettu sairaalassa naistenpolilla, mut jälkitarkastuksessa täytyy käydä yksityisellä (omalla lääkärillä, kuka se sit onkin) omalla kustannuksella.

Sinuna menisin ilman muuta jälkitarkastukseen yksityiselle.

Mulla jälkkäri viiden viikon kuluttua tyhjennyksestä, siitäkin huolimatta, että kotiuttivat ensin istukan kanssa ja sain tulehduksen. Osastolla poistettiin loput istukasta, mutta kehottivat silti jälkkäriin. Näin treella!!

Yhteistyössä