Jälkivuodosta kysyn??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun 3 viikon vuodon jälkeen muuttui kirkkaaksi, oli kaksi päivää sellaista ja sitten taas veristä. Viikko sitä, muuttui taas kirkkaaksi ja taas parin päivän jälkeen veriseksi.
Onkohan ihan normaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Kyllä luultavasti jos ei mitään kipuja tai kuumetta ole. Se vuotohan voi alkaa uudelleen ja uudelleen monesti.

Mun papereihin oli merkattu repaleiset kalvot? mutta vaatis vissiin sit sen kuumeen jos jotain olis vialla?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Kyllä luultavasti jos ei mitään kipuja tai kuumetta ole. Se vuotohan voi alkaa uudelleen ja uudelleen monesti.

Mun papereihin oli merkattu repaleiset kalvot? mutta vaatis vissiin sit sen kuumeen jos jotain olis vialla?

No näin maalaistollon näkökulmasta uskosin että on kaikki hyvin jos ei tosiaan ole kipuja tai kuumetta. Jos siel olis jotain häikkää niin kyl elimistö alkais oireilla.

Ihan normaalia varmasti on. Itselläni jälkivuoto kesti molempien lasten synnytyksen jälkeen 7viikkoa, ja välissä oli päiviä milloin ei tullut yhtään vuotoa ja sitten alkoi taas ja vuoti muutaman päivän jne. Minulla ei ainakaan ollut mitään tulehduksia vaan kaikki oli kunnossa. Tosiaan jos tulee kipuja ja nousee kuume niin sitten tarkastuttamaan tilanne. Minua ohjeistettiin myös jälkitarkastuksessa niin, että jos vuoto ei ole loppunut kahdeksassa viikossa niin myös silloin tarkastukseen.

Yhteistyössä