Jälkivuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanyo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanyo

Jäsen
23.03.2011
647
0
16
Vantaa
Miten kauan teillä on kestänyt jälkivuoto? Mulla nyt synnytyksestä kohta 7vkoa ja nyt kolme kertaa loppunut kokonaan vuoto ja taas alkanut eikä ole vieläkään loppunut. Tarkistuksessa kävin n. 3vkoa (?) sitten eikä mitään näkynyt sinne jääneen... Inhottavaa...

10 viikkoa. ( Meinasin jo tulla hulluksi. Neuvolassa totesivat, että jos ei kohta lopu, niin varmaan täytyy mennä kaavintaan, ehkä kohtuun on jäänyt "jotain". Loppui onneksi, eikä tavinnut kaavintaa.
Mun äidillä oli kuulemma myös 10 viikkoa kestänyt jälkivuoto, eli liekö perinnöllistä tämäkin...)

Olikohan 7-8viikkoa..
Kerran siinä välissä (n. kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen) oli pari vuodotonta päivää.. Just ehdin olla mielissäni, kun se vuoto muka loppui niinkin nopeasti :kieh:

Mulla kesti 12 tai 15 viikkoa, en muista tarkalleen, mutta kolme kuukautta tai vähän yli joka tapauksessa. Tosi kivaa. Menkkoja sai sitten odotella siihen, että lapsi oli 1v4kk, eli onneksi sentään vähän tuli "tasoitusta". :D

Ja lisäyksenä vielä, että ekat 8 viikkoa oli kunnolla vuotoa, sitten se niukistui huomattavasti. Ja nyt kun mietin, niin kyllä se 12 viikkoa oli, neuvolaan soitin, ja th sanoi, että ellei viikon kuluessa lopu, niin soita uudestaan. Loppui onneksi.

ekalla kerralla varmaan 9 vk, niin että välissä oli viikko taukoa, tällä kerralla 8 vk, välissä muutama päivä sekä viiden viikon tienoilla poistui jotain kalvonrepaleita... kävin ultrassa, ei onneksi jäänyt mitään kaavittavaa...

Pari kolme viikkoa kahdella ekalla kerralla. Nyt kolmannella kerralla 11 pv tähän mennessä, ja jumaleissön jos tää nyt kestäisikin jotain 7 viikkoa tai kauemmin...mä haluan uimaan jo pian!

Mites onko teillä käynyt niin että on välillä loppunut kokonaan ja ollut pari pv poissa ja sitten taas alkanut ihan yhtä runsaana? Mulla nyt kolmas kerta kun näin käy.... Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä-!:stick:

Yhteistyössä