jälkivuoto sektion jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyynex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyynex

Jäsen
27.06.2007
83
0
6
mulle tehtiin kiireellinen sektio 30.03.08, eli pikkusen vajaa 2kk sitten. Leikkauksessa menetin verta 1200ml, mikä papereiden mukaan on normaalia enemmän. Nyt mietityttää, onkohan normaalia kun vuodan vieläkin? :/ pari ekaa viikkoa vuoto oli veristä, sitten muuttui "tuhru"vuodoksi. Muutamia päiviä oli ettei vuotanut ollenkaan ja alkoi taas. Sitten oli n. viikko ettei taas vuotanut, ja sit se taas alko :ashamed: Oletin, että nyt oli kyseessä kuukautiset, koska verta tuli todella paljon. Jälkitarkastuksessa mainitsin, että taitaa olla menkat nyt menossa ja sain samalla ehkäisyrenkaan käyttöön. Nyt nämä "menkat" on kestäny jo kaksi viikkoa! Mitähän ihmettä tää oikein on?

Mulla kesti jälkivuoto 10 viikkoa. ja juuri kuvailemallasi tavalla loppui aina välillä. Minä menetin verta 2000ml. Mutta jälkivuoto loppui kun loppuikin sitten kun seinään. Lääkäri sanoi että ei se ole ollenkaan epänormaalia että kestää niin kauan.

mulla jälkivuoto kesti ainaki sen pari viikkoo ja huokasin helpotuksesta ku sit loppu....no meni sit viikko ns. kuivilla ku sit yhtäkkiä alko uudestaan. mut sit tajusin että nehän oliki menkat:( ja siitä kk:n päästä heti uudet. että kauan kesti tätä imettämisen iloa

Yhteistyössä