jaloista roikottaminen

  • Viestiketjun aloittaja 1,5kk
  • Ensimmäinen viesti
Niki72
Kyllä meidän tyttöä on jaloista roikotettu. Kuullosti itsestä ensin aivan järkyttävältä mutta tyttö tosiaan tykkää. Roikottaminen kuulema edistää kehonhallinta. Tämän jaloista roikottamisen olen ""oppinut"" vauvajumpassa, jossa olemme käyneet siitä asti kun tyttö on ollut 3 kk ( nyt 8 kk) Olipa roikottaminen osa meidän vauvajumppaajien joulujuhlaesitystäkin.
 
zuz
no meille neuvottiin neuvolassa vauvatanssia joka siis eräänlaista vauvajumppaa. Siinä yks liike oli toi jaloista roikottaminen, mutta en sitä kyllä itse ole tehnyt. Pelkään että pudottasin vauvan ;-)

ja tämä oli 2000-luvulla eli viime syksynä neuvolassa.
 
aino
me kävimme fysioterapiassa koska pojalle epäiltiin opistotonustaipumusta (kaarelleveto) ja tuolloin fysioterpeutti sanoi, ettei nykyään suositella nostamaan edes vaippaa vaihtaessa nilkoista, vaan pitäisi ehdottomasti nostaa pepusta.

En siis lähtisi roikottomaan lasta jaloista muutenkaan kun en tee sitä vaippaa vaihtaessakaan:)
 
Suusie
Isä sanoo roikottaneensa minua kun olin pieni ja minulla oli koliikki. Olen 85 syntynyt. Vanhan kansan keino kuulema. Ei ole mitään höpöä vaan ennen on kuulema ihan neuvottu noin tekemään. Ei nyt kauaa vaan ihan muutaman sekunnin ajan. Että näi . Ei ole provo.
 

Yhteistyössä