Jane vai Minipoppoo-kirppikselle myymään (Vantaalla)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevätsiivous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevätsiivous

Vieras
Moi,

eli kumpaan kannattaisi mennä myynmään lastenvaatteita? Onko kellään kokemusta, tai oletteko käyneet ostoksilla näissä, kumpi parempi? Minipoppoo muuttamassa, mutta vielä ehtisi, näkyi olevan pöytätarjous loppuajaksi, mietityttää vaan tuo sijainti. Myynnissä olisi perusvaatteita (50-120 cm, tytölle ja pojalle) ja muutamia mierkkivaatteita. Toppahaalariosastoa on varmaan turha tässä vaiheessa vuotta yrittää kaupata?

En ole siis ennen kirppiksellä myynyt, enkä juuri ostellutkaan, mutta nyt ajattelin aloittaa...

minipoppoo ei ole vantaalla vaan helsingin konalassa! olen itse myynyt 2 kertaa minipoppoossa ja ei niin hyvin tullut. eka kerralla n.120 ja toka kerralla n.60e. mulla oli viikon pöytä kummallakin kerralla. en tykkää paikasta, myyjät tympeita ja kummallakin kerralla tehnyt virheita kohdallani. kannattaa olla tosi tarkkana että saa oikeat rahat. toisella kerralla antoivat väärät hintalaput ja hinnottelin kaiken turhaan, vaihtoivat sitten itse laput, unohtivat veloittaa pöydästä, myin rattaat ja aivät olisi mitää rahoja siitä antanut jollen itse olisi huolehtinut asiasta! kaveriltani varastettiin merkkivaatteita (siis lasten vaatteita). Janesta ei ole kokemuksia mutta kaverini on sielämyynyt ja kehui kovasti! Tiedätkö mihin minipoppoo muuttaa??

Kiitos vastauksesta! Joo, niinpä, Konala siis Hgissä... Nyt en enää uskalla sanoa mitään mutta oisko ollut muutto Kannelmäkeen. Kauheasti tuntemattomia K-alkuisia paikkoja ;)

Jonkin verran negatiivistä löytyi nettikeskusteluista tuosta Minipoppoosta, ehkä suuntaan siis tuonne Janeen.

no jaa, itse olen myynyt molemmissa, minusta Minipoppoossa menee merkkivaate ja parin vuoden sisään ostettu Lindex jne hyvin, vähän kalliimmallakin, Janessa taas meni vähän 'huonommatkin' vaatteet hyvin, tosin myin kyllä halvalla... molemmissa on mielestäni tosi kivat myyjät!

Meinaako Jane lopettaa, kun oli "Liiketoiminta myytävänä" -lappu ikkunassa?! Toivottavasti ei!!! Se on ihan parhaita lastenkirppiksiä pk-seudulla. Meidän lapset on vaatetettu Janesta ostetuilla vaatteilla. Kiva paikka ja aivan ihana myyjä-omistaja. Muiden paikkojen myyjillä olisi opittavaa häneltä. Nyt kaikki lomien jälkeen Janeen ostoksille ja myymään!

Yhteistyössä