Jännittää ihan kamalasti huominen! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mä oon täällä sen verta avoimesti kertonut kaikesta, niin miksen tästäkin.

Meille tulee eka kertaa huomenna käymään perhetyöntekijä. tai siis kaksi. Ja mua jännittää ihan kamalasti, perhoset vaan lepattaa mahassa :snotty: vaikka ei kai tässä mitään jännitettävää pitäis olla, mutta jännitää silti.
Mut kuitenkin, oon jännityksestä huolimatta iloinen, että saan apua tähän ja opin ehkä pistämään tän homman toimimaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Saako olla utelias, miksi ne teille tulee?

saa kysyä, mutta en tiedä osaanko lyhyesti selittää :)

Mä en osaa luoda rytmejä. se kai se pahin on, se sitten oikeastaan vaikuttaa lähes kaikkeen. En osaa oikein mitään tehdä järkevästi, vaan säädän ja sählään. Lisäksi mulla on masennukseen taipumusta, ja tää mun (voiko sen näin sanoa) elämänhallitsemattomuus on alkanut masentaa liikaa.

Mielenkiinnolla lukisin jatkossakin miten nuo perhetyöntekijät auttavat. :) Tunnistan itseni täysin jutuistasi, itseasiassa voisin kirjoittaa lähes kaiken omalta kohdaltani. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Saako olla utelias, miksi ne teille tulee?

saa kysyä, mutta en tiedä osaanko lyhyesti selittää :)

Mä en osaa luoda rytmejä. se kai se pahin on, se sitten oikeastaan vaikuttaa lähes kaikkeen. En osaa oikein mitään tehdä järkevästi, vaan säädän ja sählään. Lisäksi mulla on masennukseen taipumusta, ja tää mun (voiko sen näin sanoa) elämänhallitsemattomuus on alkanut masentaa liikaa.

OK, luulen, että ymmärrän, mistä on kyse. Ja voisinpa kuvitella, että perhetyöntekijät on teille suureksi avuksi, jos vain otat apua vastaan avoimin mielin.

Älä turhaan jännitä, ne ei ole tulossa arvostelemaan vaan auttamaan :). Tsemppiä, ja mukavaa joulunaikaa sinne!

kiitps tsempeistä :)

Mulla kyllä meinas olla hirveet paineet, mutta tajusin, että ne tuskin odottaakaan, että vastassa olis tuoretta pullaa ja paikat tiptop kunnossa :)

Yhteistyössä