Jännittää.. Palstatutun tapaaminen huomenna *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Miten voikin jännittää näin hassun paljon :)
Juteltu on puolisen vuotta, ehkä enemmänkin, ja jostain syystä jännitän, että tullaanko irl toimeen. Varmasti tullaan, mutta silti jännittää.
Onko tapaaminen kaverillinen, romanttinen, eroottinen, uskonnollien,poliittinen. Mita odotat tapaamiselta?

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Juteltu on puolisen vuotta, ehkä enemmänkin, ja jostain syystä jännitän, että tullaanko irl toimeen. Varmasti tullaan, mutta silti jännittää.
Onko tapaaminen kaverillinen, romanttinen, eroottinen, uskonnollien,poliittinen. Mita odotat tapaamiselta?

No tottakai romanttinen ja eroottinen ;)
No ei kai, ihan kaverillinen :D Meistä on kehkeytynyt melkosen hyvät kaverit netissä. Siis ihan joka päivä tulee juteltua, jos toinen ei oo vaikka reissussa.

KangasP-Akka:n mä tapaan huomenna :D
Ja luultavasti sujuukin. Jostain syystä vaan jännittää. Toisaalta, kukapa ei jännittäis.

Mä kuitenkin odotan ihan kauheesti näkeväni KP-A:n ja sen tyttären, (ja ehkä miehenkin).
Itteeni jännitän, ja sitä miten tuo kauhuvekara käyttäytyy..

No sehän vaikuttaa ihan huippukivalta tyypiltä...jotta eiköhän tein tapaaminen suju oikein mukavissa merkeissä :)

Mä tapasin aikoinaan Pesky Pixien ja hyvin meni. Tapaamisen jälkeen ollaan tavattu moooonta kertaa uudelleen ja soitellaan lähes päivittäin :D

Mä nään palstalaisen jonka kanssa samalla odotus ja vauva-ajan palstalla kirjotellu ni lauantaina. Ihmettelen kyllä, mutta vielä ei jänskää. Nähdään molempien perheet ja mennään mökkilomalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:

No tottakai romanttinen ja eroottinen ;)
No ei kai, ihan kaverillinen :D Meistä on kehkeytynyt melkosen hyvät kaverit netissä. Siis ihan joka päivä tulee juteltua, jos toinen ei oo vaikka reissussa.

just näin, tapaamisesta tulee romanttinen eroottisella latauksella
:D noi miehet voi sitten kaveerata.

Ei vaan, mä meen ihastelemaan sen kotia, ja katselemaan missä se värkkää niitä ihania vaatteitaan. Ja tietysti vien lapseni leikkimään hänen tyttärensä kanssa ;)

Ei tätä voi ihastella :D Kai me surautetaan tytölles jotain kivaa tai ne neukkukortin kannet teille?

Yhteistyössä