Jännitystä elämässä, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. :):

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
No, tilanne on tämmöinen:
Olen raskaana viikolla 35+6 ja miehelle tehtiin jalkaleikkaus keskiviikkona ja on 3kk jalka kipsissä joista ensimmäiseen kuuteen viikkoon ei saa laskea painoa jalalle ollenkaan. Ja nyt ei saisi vielä oikein kepeilläkään kävellä kun veri pakkautuu silloin jalkaan ja se voi turvota jolloin joutuu takaisin sairaalaan.
Meillä on 2v5kk uhmaikäinen poika ja meidän asunnossa on wc remontti taloyhtiössä olevan kosteusvaurion takia, eli meillä ei ole vessaa vaan käydään taloyhtiön wc:ssa talon ylimmässä kerroksessa asioilla, minne ei kulje hissiä.
Neuvolassa ovat sanoneet että tuskin tulokas pysyy loppuun asti, Mulla on takana kaksi raskautta joista ensimmäinen (pieni enkelityttöni ) päättyi vedenmenoon viikolla 21 ja toinen eli tämä umaikäinen herra sinnitteli viikolle 38 kun olin liikkumakiellossa raskausviikot 29-36. Nytkin on tiet jo avautumista vaille valmiit ja siltä kyllä tuntuukin.
Että nyt tässä sitten jännitetään että miten selvitään. On vähän pelottavat fiilikset , itkettää ja naurattaa yhtäaikaa. :D :laugh: :| :o =) :headwall:
Että näin. :laugh:

edit: Lisään vielä että olen ollut jo kohta kaksiviikkoa enemmän ja vähemmän sairaana eli välillä kuume laskenut ja sitten taas noussut. Ja tietenkin kuolemanväsynyt. :xmas:
Oikee kunnon valitusaloitus tämä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Voi teitä!!eikö olis vaikka mummulaa mihin mennä täks akuutiks ajaks??ois vessa ja lastenhoitoapua...

Mummola on tuolla 360kilsan päässä ettei sinne oikein tästä selvitä lähtemään. Äitini on nyt tulossa maanantaina muutamaksi päiväksi kun on ONNEKSI sesonkityöläinen eli retkeilykeskuksen ravintolapäällikkö ja nyt lomalla kevääseen kun pulju on kiinni. Jaksaa äiti touhuta tuon pikkumiehen kanssa niin kerkeän minä levätä ehkä tämän flunssan poies ja käväistä lääkärissä. Vessarempntti kestää vielä ainakin viikon, ja toivotaan että saavat sen valmiiksi nyt aikataulussa.
Ja vastaan vispilälle että tarkoitus nyt onkin katsastaa äitini kanssa sitä kotiapua että miten sitä myönnetään ja millaista se olisi.
Onko kellään siitä kokemusta?
edit: Äiti ihana lupasi vielä tulla hätiin kunhan vauva syntyy, nyt odottelee oman äitinsä vaikeaa leikkausta jossa hänen täytyy olla myös mukana,ovat joutuneet sitäkin siirtämään nyt teknisten ongelmien vuoksi kun joku leikkaava laite on rikki.. Toivotaan että kerkee mummi leikkaukseen ennenkuin tulee mulla lähtö oysiin niin pääsee äitini sit mahd. nopsasti tänne takaisin. :|

Hienoa, että äitisi tulee hätiin! :)

Ite hain kaksosia odottaessa apua ja olisin sitä saanutkin. Supisteli kovasti ja kaksi lasta oli pitämässä hulinaa ja vilinää yllä. Kannattaa kysyä vaikkapa neuvolasta. Miehellä jalkaleikkaus takana ja sulla ennenaikaisen synnytyksen riski ja pieni lapsi, luulisi että noilla kriteereillä jotain apua saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hienoa, että äitisi tulee hätiin! :)

Ite hain kaksosia odottaessa apua ja olisin sitä saanutkin. Supisteli kovasti ja kaksi lasta oli pitämässä hulinaa ja vilinää yllä. Kannattaa kysyä vaikkapa neuvolasta. Miehellä jalkaleikkaus takana ja sulla ennenaikaisen synnytyksen riski ja pieni lapsi, luulisi että noilla kriteereillä jotain apua saisi.

Kiitos rohkaisusta. =)
Myös muillekin vastanneille. :D
Nyt rupean vielä hetkeksi pitkälleen kun on niin rauhallista, ei ole vielä poikakaan kömpinyt makkarista olohuoneeseen.
Pitääpä tosiaan neuvolasta heti ensiviikolla kysäistä.

Yhteistyössä