Japanilaiset tanssihousut kokeilussa

  • Viestiketjun aloittaja Viivi.
  • Ensimmäinen viesti
piipii
Meillä on miehellä käytössä peppudildolla varustetut tanssihousut ja minä käytän sellaisia joissa on vaginadildo. Ollaan ehkä vähän pervoja, mutta tykätään näistä kovasti. :oops:
 
Nippon
Noissa on huono kokovalikoima. Tarkoitan dildon kokoa. Onhan sauvoja ja anustappejakin joka lähtöön, mutta tanssihousut on tyypillisesti yhden koon malleja.

Ei kai täällä saa mainostaa, mutta jos joku tietää mistä saa isolla tapilla varustettuja niin vinkki olisi tervetullut.
 
Late-X
Noissa on huono kokovalikoima. Tarkoitan dildon kokoa. Onhan sauvoja ja anustappejakin joka lähtöön, mutta tanssihousut on tyypillisesti yhden koon malleja.

Ei kai täällä saa mainostaa, mutta jos joku tietää mistä saa isolla tapilla varustettuja niin vinkki olisi tervetullut.
Osta tavalliset Latex alushousut ja laita haluamasi kokoinen anustappi peppuun ja housut siihen päälle. Tappi pysyy paikoillaan housujen avulla.
 
Viimeksi muokattu:
Käsipano
Ei mitä mitää kivoja juttuja.
Pimppi märkä. no mää pimpii vähän hyväilen.
Vasen pillus,tällä hetkellä. Tien varovasti ettei vieras herää.
Vittu kun tekee hyvää.;)Tekee kivaa. ;)(y)Täytyy lopetella.
Tien susnnuntaina uudelleen. Runkkaan kunnolla.:D(y):oops:
 
doooriz
Kerran kävi silleen, että ne lateksiset housut alkoivat hiostaa, kun oli kaupassa ne puettuna. Hiki valui pitkin kinttuja ja vaaleat housut kastuivat, ihan kuin olisi tullut pisut housuun. En tiedä huomasiko joku.
 
vierailija
Niitä oli jo kuuskytluvun alkupuoliskolla, kumista valmistettuja. Pidin niitä usein ja kerran puin ne kun menin yhdelle palokunnantalolle tansseihin. Aluksi oli ihan kivaa, mutta kun alkoi tuntua liian höpölle, piti mennä ottamaan pois ja survoa ne käsilaukkun. Ei meinannut laukku pysyä kiinni ja kun olin ilman housuja, tuntui, että jotain valuu pitkin reisiä ja katsoin parhaammaksi lähteä kotiin
 
vierailija
Niitä oli jo kuuskytluvun alkupuoliskolla, kumista valmistettuja. Pidin niitä usein ja kerran puin ne kun menin yhdelle palokunnantalolle tansseihin. Aluksi oli ihan kivaa, mutta kun alkoi tuntua liian höpölle, piti mennä ottamaan pois ja survoa ne käsilaukkun. Ei meinannut laukku pysyä kiinni ja kun olin ilman housuja, tuntui, että jotain valuu pitkin reisiä ja katsoin parhaammaksi lähteä kotiin
Kiihottavaa. Eikö sinun olisi kannattanut pokata joku kumppani ja mennä lempimään.?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niitä oli jo kuuskytluvun alkupuoliskolla, kumista valmistettuja. Pidin niitä usein ja kerran puin ne kun menin yhdelle palokunnantalolle tansseihin. Aluksi oli ihan kivaa, mutta kun alkoi tuntua liian höpölle, piti mennä ottamaan pois ja survoa ne käsilaukkun. Ei meinannut laukku pysyä kiinni ja kun olin ilman housuja, tuntui, että jotain valuu pitkin reisiä ja katsoin parhaammaksi lähteä kotiin
Olkio muka? En oikein jaksa uskoa.
Kumista ne tosin vieläkin tehdään, sillä latex on kumia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä