Järjestetään ensi kesä isot lapsettomat juhannusjuhlat suvun kanssa. Onko teistä hyvä idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28703265]No mites ne lapsettomat juhannushäät? Ihan OK silloin kun nokassa on räksyttävä minä-itte-morsian?[/QUOTE]

No ei minusta kyllä lapsettomat juhannushäätkään ole kovin hyvä ajatus. Tai niistä kyllä tulee lapsiperheettömät juhannushäät. Toki jokainen saa järjestää sellaisia juhlia kuin haluaa, mutta onneksi myös vieraat saavat valita, mihin juhliin osallistuvat.

[QUOTE="Vieras";28703265]No mites ne lapsettomat juhannushäät? Ihan OK silloin kun nokassa on räksyttävä minä-itte-morsian?[/QUOTE]

Eikai sitä lapsenhoitajaa saa yhtään sen helpommin jussina häidenkään ajaksi. Ylipäätään hanakala ajankohta.

Juhannushäät ylipäätänsä on maailman typerin idea. Ihmisillä on omat juhannussuunnitelmat ja -perinteet ja suuri osa haluaa viettää juhannuksen rauhassa eikä ihmisvilinässä.

Yhteistyössä