Järjetön väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 19

Vieras
Osaisikohan täällä joku auttaa...

Olen nyt viikolla 19 ja reilun viikon verran minua on vaivannut ihan tolkuton väsymys. Nukkua voisi kellon ympäri ja hereilläolo on ihan huurussa kulkemista. Alkuraskauden väsymys ei ollut näin kamalaa ja helpotti joskus viikon 11 tietämillä.

Voisikohan tässä olla kyse raudan puutteesta? Olen jostain kuullut, että se voi väsyttää. Kenelläkään kokemusta? Pitäisikö soittaa neuvolaan? Seuraava aika vasta elokuun lopussa...

Jotain olis pakko keksiä, tai vaivun kohta pysyvään koomaan! Zzzzzzzzzzzzzzzzz....

Juu, voi hyvinkin johtua. Mulla on koko raskauden ajan ollut raudan puutetta, joten oon ollut tosi väsynyt. Ja kyllähän muutenkin tossa vaiheessa väsyttää ilman raudanpuutostilaakin. Rautatabletit tietty auttaa, mutta pistävät mahan kovaksi (ainakin mulla). Ei kuitenkaan mielestäni sulla ole hengen hätää soittaa sinne neuvolaan, vaan kyllä ne sitten elokuussa näkee onko rauta-arvot laskeneet. Toki mielenrauhan säilyttämisen vuoksi aina voi ja kannattaakin neukkariin soitella =)

Entä tietääkö kukaan miksi olo on kuin junan alle jäänyt rv 27 ja risat?Paineet ok ja ei valkuaista..Onko nyt liikkeellä muka jotain pöpöä tms..Kuumetta ei nosta mut päästä huippaa ja ällöttää.
Verrattavista alkuraskauden pahoinvointiin tai oikeastaan pökerryttää enempi.Ei ainakaan voi unohtaa olevansa raskaana.Voi kun joku osaisi auttaa!!
Ainiin hb myös ok.

Yhteistyössä