Järkyttävä olo cymbaltasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pönttö jumissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pönttö jumissa

Vieras
Olen syönyt ks. lääkettä n. viikon. Lääkkeen otan illansuussa, 30mg.
Ensimmäisinä päivinä olin jotenkin ylienerginen, enkä voinut olla paikallaan yhtään. sydän tykytti ja oli rauhaton olo. Sit pikkuhiljaa iski väsymys..ja nyt olenkin ihan "tööt". Olen päivisin aivan vetämätön ja flegmaattinen. Pää tuntuu sumuiselta, ajatus ei kulje..on keskittymisvaikeuksia ja jotenkin sellainen "tukkoinen" ja sekava olo. Puhe takeltelee ja muisti ei toimi. Siis kertakaikkiaan pelottava olo.
Auton rattiin en uskaltaisi, enkä halua edes puhelimeen vastata, kun ei siitä juttelusta tulisi mitään, kun olen ihan jumissa.

En taida uskaltaa jatkaa lääkettä, niin hirveä tämä olo:(

Löytyykö muita kenelle cymbalta olisi aiheuttanut tällaista?

Käytin cymbaltaa viimevuoden keväällä.Alkuolot oli todella karmeita.Pyörtyilin ja olin kuin viritetty jousi.Aina valmiina kimpoamaan.Olo tasaantui näiltä osin n.kk käytön jälkeen mutta tämän jälkeen lakoi aivan mielettömät seksihalut.Jokainen vähänkin siedettävä miespuolinen sai aikaan vatsan nipistelyjä ja kun kerroin asiasta lekurille en kuulemma ollut ainoa naispuoleinen joka lääkkeestä informoi näin.Lääke lopetettiin minulla koska haettuun ongelmaan se ei tuonut ratkaisua monen kuukauden jälkeenkään vaan tosiaan se seksuaalinen virittäytyneisyys oli aivan kamalaa.

Yhteistyössä