Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Outoa ettei tämä herätä ollenkaan keskustelua.
Luinkin ensin että iranilainen mutta olikin inarilainenNiin jos olisi ollut ulkomaalaistaustainen mies, niin sitten toki. En ymmärrä kyllä, miksi, surma kuin surma.
Taas tällainen tarina. Ei perkele.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005883159.html
Ivalon perhesurmassa isää kohtaan oli tehty lähestymiskieltohakemusta mutta sitä ei ehditty ikinä käsitellä. 6-vuotiaan lapsen äiti oli hakijana.
Nämä ovat todella järkyttäviä tapauksia. Näin perheellisenä tällaiset ratkaisut koskettavat ja laittavat hiljaiseksi. Sitä vain miettii että kuinka voi tilanteet mennä niin näköalattomiksi että ainoaksi ratkaisuksi nähdään oman lapsen hengen riisto ja sen jälkeen myös itsensä. Ei voi ymmärtää.
Jaa-a, erittäin surullinen tapaus mutta minkä sille voi?Outoa ettei tämä herätä ollenkaan keskustelua.
Näytätpä olevan sinä ainoa joka vetää ulkomaalaiskortin esiin.Niin jos olisi ollut ulkomaalaistaustainen mies, niin sitten toki. En ymmärrä kyllä, miksi, surma kuin surma.
Jos väestö olisi jo korvattu tätäkään ei olisi tapahtunut!Niin jos olisi ollut ulkomaalaistaustainen mies, niin sitten toki. En ymmärrä kyllä, miksi, surma kuin surma.
Liian ahdistavaa.Outoa ettei tämä herätä ollenkaan keskustelua.
Itse koen, että aihe aiheuttaa minulle jo niin suurta ahdistusta ja tuskaa, etten oikein kykene asiasta keskustelemaan. Tällaiset tapahtumat saavat kehoni oireilemaan fyysisesti. Tällaista ei saisi tapahtua. En pysty ymmärtämään vanhempaa, joka kykenee murhaamaan oman lapsensa.
Liian ahdistavaa.
Jollain tasolla vielä ”ymmärrän” sellaiset perhesurmat, joissa vanhempi on yksin vastuussa lapsista ja kokee tilanteen niin toivottomaksi, että aikoo tappaa itsensä, eikä uskalla jättää lapsia omilleen. Mutta tällaista on mahdotonta ymmärtää.
Ymmärrät, että tappaa mielummin oman lapsensa, kun antaa hänen elää äitinsä kanssa?Mikä siinnä on mahdotonta, oletko tyhmä? Minä ainakin ymmärrän selkeesti.
Ilmeisesti ollu sossun mielestä ihanne isä
Itse koen, että aihe aiheuttaa minulle jo niin suurta ahdistusta ja tuskaa, etten oikein kykene asiasta keskustelemaan. Tällaiset tapahtumat saavat kehoni oireilemaan fyysisesti. Tällaista ei saisi tapahtua. En pysty ymmärtämään vanhempaa, joka kykenee murhaamaan oman lapsensa.[/QUOTE
Triggeröidytkö? Onko ahdistavampaa kuin mamujen tekemät joukkoraiskaukset???