Järkyttävää millaisia summia ihmiset laittaa baareihin. Paljonko teillä menee baarireissulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Yhellä tuttavaperheellä menee ihan törkeesti rahaa baariin. Käyvät molemmat joka viikonloppu vuorotellen ja kuukaudessa menee ainakin 300-400e yhteensä pelkkiin baareihin. Ovat todella pienituloisia, joten se raha on sitten muusta pois ja loppukuu eletään luotolla. Mutta paljonko teillä menee? mulla menee varmaan parikymppiä kun olen niin pihi etten raaski kuin pari kaljaa juoda baarissa. Bussilla tulen kotiin.

Mulla menee n. 25 euroa, kun lähden ulos, tosin harvoin käyn baareissa. Suurin osa rahasta menee aina kotimatkan taksiin....täällä mitään yöbusseja tunneta.

20-80 euroa keskiverroin. Riippuen onko toinen vaan vai molemmat, tarjotaanko myös muille, ja riippuen myös siäänpääsy maksuista. Taksi kuuluu hintaan myös, joka on halvempi kuin bussi (kahdelta ihmiseltä). Meillä tosin käydään harvoin baarissa, ettei ole läheskään joka kuukausi, ja minä käyn miestä harvemmin. Viime aikoina ollaan selvitty n.20-30 eurolla vaikka oltas molemmat ja taksi syö puolet tuosta summasta.

Ei tuu kyllä hirveesti käytyä, mut jos kaupunkiin menee niin jos laskee juomat, nakkarilla käynnin ja taksilla kotiin niin 70-100 euroa.. taksi jotain 35 ?.. enpä kyllä muista edes millon oisin käyny.. Kylällä ku käy niin ehkä 50 ?. Nämä siis mulla, miehellä menee aina varmaan kaks kertaa enempi, mut tosi harvoin käydään. Ehkä muutaman kerran vuodessa, jos sitäkään nyt kun on vauva tullut taloon <3

Kävin viimeeksi neljä vuotta sitten... mutta ensi kuussa olen TAAS lähdössä=) Ennen meni tollanen 50? ja jos taksilla haluun tulla niin 50? lisää. Harvoin kun käy niin ei kyllä mitään väliä!

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Aika helvetin kallista kaljaa alkuperäinen juo jos kahteen kaljaan menee 20 :O

Eiköhän hän laskenut siihen mukaan narikan, sisäänpääsyn, grillin, bussiliput jne. Eli baarireissun hinnaksi tulee tuo 20 euroa.

Yhteistyössä