Järkyttävää!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle tuli elloksen syyskuvasto ja ne vaatteet oli ihan kauheita! Toiko on nyt muotia??? Siinä kuvastossa ei ollut ensimmäistäkään vaatetta jonka päälleni laittaisin. Onkos muut jo päässy ihailemaan elloksen muotia? Mitä tykkäsitte?
 

Yhteistyössä