Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis mitä, löysit missä? Facebook? Koulukaverit.com? Google? Luokkakokous?
ei =)
v kontakte vai odnakasniki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis mitä, löysit missä? Facebook? Koulukaverit.com? Google? Luokkakokous?
ei =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Niin, ajattele kuinka järkyttyneitä ne on siitä että sinä olet strippari![]()
Ne on järkytyneitä että mulla kaks lasta,ei muut oikeastaan,höh miks pitää tosta olla järkytynyt?
Kerroitko, että oot strippari?
Kerroin että olen
-stripari
-tarjoilija
-verkkokaupan myyijä
Pidetäänkö venäläisessä perhekulttuurissa strippausta perheen äidille sopivana työnä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Niin, ajattele kuinka järkyttyneitä ne on siitä että sinä olet strippari![]()
Ne on järkytyneitä että mulla kaks lasta,ei muut oikeastaan,höh miks pitää tosta olla järkytynyt?
Kerroin että olen
-stripari
-tarjoilija
-verkkokaupan myyijä
Pidetäänkö venäläisessä perhekulttuurissa strippausta perheen äidille sopivana työnä?
Hmm.... en mä venäläinen ole,eikä mun kaverit,jotkut vaan ja kyllä ihan normaalia tai no en tiedä jokainen elää kun itse halua,ei ne ainakin järkytty,se on muotia nyt,mulle ainakin ihan sama mitä joku ajattelee,heh en mä voi elää ja mietiä miten joku ajattelee,mä elään kun itse tykkän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Niin, ajattele kuinka järkyttyneitä ne on siitä että sinä olet strippari![]()
Kerroin että olen
-stripari
-tarjoilija
-verkkokaupan myyijä
Hmm.... en mä venäläinen ole,eikä mun kaverit,jotkut vaan ja kyllä ihan normaalia tai no en tiedä jokainen elää kun itse halua,ei ne ainakin järkytty,se on muotia nyt,mulle ainakin ihan sama mitä joku ajattelee,heh en mä voi elää ja mietiä miten joku ajattelee,mä elään kun itse tykkän
Se on nyt muotia- strippaus? Buaah-hahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Niin, ajattele kuinka järkyttyneitä ne on siitä että sinä olet strippari![]()
Kerroin että olen
-stripari
-tarjoilija
-verkkokaupan myyijä
Ei varmaankaan, mutta ehkä ne just siksi ihmetteli, että Savannalla on lapsia, kun hän heidän mielestä sopii paremmin strippariksi, kuin äidiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä löysin niin monta,kenen kaa olin samassa koulussa ja samalla luokalla,sekä lapsuuden kevereita ja järkystys että kaikki niin isoja![]()
, monilla on jo perhe,vaimot,miehet firmat ja vaikka mitä....
ja yks mun luokalta vankilassamurhan takia kuulema
.Mutta hän jo lapsena oli hullu :/