Juu, eiköhan mekin pikkuhiljaa päästä ellei pikkumiehen flunssa muutu kuumeiluun. Nyt ainaskin nokka vuotaa ja yskittää. Loppuviikosta varmaan olis parempi.
me voitais vihdoinki sillon torstaina yrittää tulla ja saada tuosta vielä kaverikin matkaan mukaan... vähän lievennystä ennen perjantaisia hautajaisia...
no joo,viimeinen kerta ku lähden samaan aikaan leikkipuistoon muiden kanssa kun kerta siinä vain tietty porukka keskenään juttelee... mennyt teillä siihen et vaa sisäpiirin kesken jutellaan
No mun täytyy kyllä sanoa että kun tulin puistoon "myöhässä" niin sanoin mieletäni "moi" kaikille tasapuolisesti mutta kummasti te lähditte siitä
pois hetken päästä.
Tuo sisäpiirihomma johtuu ehkä siitä että ollaan oltu useammin tekemisissä toistemme kanssa. Se on ihan itsestään kiinni tuleeko siihen "rinkiin" juttelemaan ja kysymään kuulumisia vaiko ei :x
Ei minunkaan mielestäni ole mitään erityistä sisäpiiriä rakentunut...
Kyllä ihan yleisiä puheenaiheita on ja niihin saa kaikki osallistua
Tietysti ihmiset ovat erilaisia, toiset osallistuvat keskusteluihin enemmän kuin toiset, mutta mitään "väheksymistä" ei ole ollut.. eli, itsestä kiinni! B)
Aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan ja meidän poitsu ainakin nauttii olostaan muiden lasten kanssa, joten ei viitsitä kiukutella!
Niin sitä piti vielä sanoa että uusimmassa viikkouutisissa oli siitä muskarista eli se on purolassa. En nyt muista päivää mutta katsokaahan. Mua ainaskin vähän kiinnosti mut en oo vielä soittanut ja kysynyt et mitä se esim. maksaa...
Kisumisulle vaan terveiset että minä kun olin siellä puistossa ja saavuit paikalle et edes tervehtinyt joten minä en edes tiennyt että tullut järvenpään tapaamiseen. En ole sinua koskaan nähnyt ja en yleensäkkään rupea kaikilta vastaan tulijoilta kyselemään että oletko sattumoisin tulossa järvenpään porukan kanssa puistoilemaan. Jos vaikka uudet tai semmoiset jotka on käynyt vain kerran niin vaikka esittäytyisi niin varmaan juttukin rupeasi luistamaan. Mutta ei muistella pahalla kenenkään kanssa =)
Ps. mitenkäs ens viikko? sovittaisko tapaaminen johonkin vähän pienempään puistoon? tai kahvi hetki jonkun luona?