jätetyn kosto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vahinko kiertoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vahinko kiertoon

Vieras
mitä mieltä olette kun jätetty nainen laittaa ""vahingon kiertoon"" ja iskee itse perheellisen miehen ja sotkee tietoisesti toisten elämän ja suhteen saadakseen yksinäisyyteensä lohtua hinnalla millä hyvänsä. itse myöntänyt tämän! Kuvitteleekohan hän mielessään että nyt hän on se toinen nainen joka nappasi ukon ja hehkuttaa sitä tuskaa mikä ex vaimolla on , ikäänkuin on tavallaan sairastuntut ja haluaa kokea mitä on olla myös se jonka takia vaimo jätetään??? l

Noo, minä toteaisin tuohon sinun vuodatukseesi, että ketään ei viedä väkisin. Sori, niin se vain on. Eli jättäisin tässä ihan kokonaan sen kolmannen osapuolen ulkopuoliseksi. Minua ei saisi kukaan, eikä millään keinolla, pettämään miestäni. PAITSI jos meidän suhteemme olisi sellaisessa jamassa, että se tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta.

no ehkä sinä et mutta joku päivä asia voi olla edessäsi kuten kirjoittajalla ja olisi kiva kuulla mitä sitten sanoisit. Asiat ei kolahda ja tuntuu helpolta sanoa ennenkuin omalle kohdalle sattuu...niin se vain on. Olen itse ollut samaa mieltä kuin sinä kunnes eräs nainen tuli väliimme. Ehkä suhteessamme oli silloin otollinen vaihe menossa mutta naisen toiminta oli hyvin tietoista...no se suhde on kyllä jo myös ohi, harvoimpa nuo kestävätkään...ei puhuta mistä ei tiedetä.

Kuka kärsii ihan oikeasti...yleensä kostaja. Kun jokainen keskittyy tekemään omasta ja läheistensä elämästä hyvää, niin siinäpä se sitten onkin...hyvä elämä. Toisten kautta eläminen ja kostaminen..on aika syvältä. Eiks niin että on muitakin kuin Me, Myself and I .

Siis onko tämä ""jätetty"" myöskin petetty ja jätetty nimenomaan sen toisen naisen takia? Ja onko tämä ""perheellinen mies"" se hänen ex-miehensä, joka petti häntä ja jätti hänet toisen takia? Ja onko tämä miehen nykyinen vaimo se entinen toinen nainen?
Ja mihin sinä ap sijoitut tässä melodraamassa?

""PAITSI jos meidän suhteemme olisi sellaisessa jamassa, että se tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta. ""

Ai onko tuollainenkin vaihtoehto pienentää syyllisyyttään. Kyllä se on kuule sata % pettäjän korvienvälissä mitä hän ruumiillaan tekee. Aivan samaan sarjaan kuuluu lausahdus ""se tekee minut hulluksi"".

Minä jouduin sijaiskärsijäksi aikoinaan, kun ex-vaimoa höynäytti eräs petetty ukkomies. Äijä halusi kostaa petetyksi tulemisensa omalle eukolleen pettämällä itsekin. Pettämiskaveriksi sattui sitten ex-vaimoni.

Kun exä sitten narahti salasuhteestaan, soitin kyseiselle tyypille ja tämä selitteli minulle tapausta kostoksi omalle muijalleen, että tämä tietäisi miltä tuntuu tulla petetyksi.

Kumma juttu, ettei tyypin eukolle olisi saanut kertoa ""kostosta"" mitään. Kerroin asiasta miehen eukollekin ja kaksi avioliittoa meni karille.

Oletteko huomanneet sellaisita ilmiötä, että kun toinen nainen tulee ja ""viettelee"" jonkun aviomiehen, vaimon mielestä mies on viaton uhri. Kun aviovaimo pettää jonkun toisen miehen kanssa, aviomies syyttää tasan tarkkaan vaimoa ja potkaisee tämän pihalle.

Olen itse myös sitä mieltä kuten joku muukin, että sellaista hetkeä ei tule elämässäni, että pettäisin miestäni, koska rakastan häntä ja haluan olla vain hänen kanssaan. Tuli sitten ihan minkälainen mies tahansa houkuttelemaan.

Kyllä suhteessa on vikaa, jos vieraisiin mennään.

Minä olen huomannut kylläkin sen, että kun mies pettää vaimoaan, niin se vaimo onb kakkosen mielestä itse ilmestyskirjan peto, joka on aiheuttanut miesparan uskottomuuden... pettäjämies on lähinnä viaton hirviövaimon uhri kakkosen mielestä.

No mä olen ainakin tavannut naisen, joka on kiinnostunut vain varatuista miehistä ja yrittää heitä tosissaan ja todella sitkeästi. En nyt sitä niin hyvänäkään pitäisi. Tietenkään kuKaan kunnon mies ei lankea sellaiseen puolen kaupungin tuntemaan epätoivoiseen vonkaajaan, mutta yllättävän moni kyllä. Että ainakin tällaisessa tapauksessa syytä on myös siinä naisessa, joka olisi ilmeisesti hoidon tarpeessa. Mutta saa vähän vääränlaista hoitoa, kun on jatkanut hommiaan jo useamman miehen kanssa pitemmän aikaa.

Ja tuttuakin tutummiksi on tulleet työpaikallakin ukkomiesten pähkäilyt siitä, kuka naisista pitää ehdottomasti järjestää mukaan työpaikan risteilyille tmv. (joku kun joutuu aina jäämään töihin päivystämään eikä kaikki mahdu muutenkaan mukaan joka kerta). Sehän se järkätään mukaan, jolta helpoimmin saa. Entäs sitten nämä tosi tyrkyt: niitähän ei tarvitse edes järjestää mihinkään risteilyille, kun ne nappaa miehen hihasta käytävällä, että mennäänpä tupakalle ja ""iltapäiväkahville"". Ja jos mies ei suostu, eukko nostaa metelin ja syyttää ahdistelusta tai jatkaa itse tyrkyttäytymistään joka tilanteen tullen päivittäin virka-aikaan täydellä palkalla... Näit on nähty.

kuvio? no miten se nyt meni...tämä nainen laittoi viestiä miehelle miten ihanaa elämä eron jälkeen on hänellä ollut ja miten ei kannata jäädä kiinni huonoon suhteeseen jne ja lopuksi ettei halua olla eron syy..kuitenkin kaikki viestit johdatteli ja manibuloi miestä jättämään perheensä...sain nämä käsiini mihen jättäessä ne kai ?? tahallaan ulottuvilleni.
Tämä nainen on itse tullut jätetyksi ja kuulin että on 3 vuotta pörränyt kapakassa hakemassa uutta ja vongannut seksiä mm vanhalta opiskelukaveriltaan kun ei kuulema saa ukkoa...mutta sitten sai..ei ole oikein minkään näköinen mutta ei kai nämä asiat olekaan ulkonäöstä kiinni, esittää viatonta ja kuulema nyt hänellä on ""elämä ihanaa""..jotenkin näin

no ei tämä ""viettelijä"" eikä tämä ""pettäjä ukko"" ole pyrkineet tekemään läheistensä elämästä hyvää..vai niinkö sinun mielestäni. minusta eivät ole edes koston arvoisia ei niihin kande uhrata omaa elämäänsä....yleensä tuommoinen kolahtaa omaan nilkkaan, kuinka moni ukko on ollut vonkaamassa takasin..myös ystävni mies...eipä päässyt nyt ei ole uutta eikä vanhaa suhdetta!

olen kuullut että varsinkin pyskan hoitsut ovat tälläisiä , vissiin liiraa itsellä päässä..näin ainakin vantaalla 3 tapausta ja tiedän Mikkelistä yhden...että kiertäkää psykan hoitsut kaukaan;-)

Ap, aiemmin tässä viestiketjussa esitin sulle kysymyksiä niistä kuvioista. Jospa vastaisit niihin, niin mullekin valkenisi, että kuka kukin oikein on...
Tämä vastauksesi ei valitettavasti kertonut minulle lainkaan sitä, että kuka tämä jätetty on, kuka sinä olet ja kuka ja kenen mies on kyseessä...

En vaan tajua tätä kuviota, jonka mukaan vika on aina toisessa naisessa jos varattu mies menee ja pettää. Ihan kuin miehet ois jotain tahdottomia urpoja jotka on noin vaan manipuloitavissa kenen naisen toimesta tahansa. Onhan se suurin vika nyt hitto vieköön siinä miehessä joka pettää. On toki naiseltakin moraalitonta vongata varattua miestä, mutta eihän se loppujen lopuksi ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa... Vai millasten vässyköiden kanssa te hyvät naiset oikein elätte, jos ne on ihan noin vaan vietävissä?

""....mutta eihän se loppujen lopuksi ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa....""

Siis kuitenkin: Tyhmä nainen antaa pillua pyytävälle miehelle. Antava nainen on siis tyhmä! ;))

Ehkä jätetyksi jääneenä alkaa ymmärtää ettei ne ""ehjä koti"" arvot olekaan kovin arvostettuja. Jos oma mies on toisen naisen kanssa haistattanut moisille, niin miksi yksin jääneen pitäisi olla niin hyveellistä. Ehkä haluaa hiukan seikkaillakin ja testata omaa viehätysvoimaansa - ja siihen sopii hyvin varattu mies, koska ei jää roikkumaan pidemmäksi aikaa suhteeseen.

Joo. Tavaraansa voi käyttää maksuvälineenä, työpalkana, kostovälineenä, kuka mitenkin.

Minä annan omaani vain aidosta tunteesta, halusta. Antakaa te miten tahdotte.

eihän tässä tapauksessa se mies mitään pyytänyt vaan viattomana eleli onnellisessa suhteessaan kunnes paha ja katkeroitunut toinen nainen tuli ja vei sen. Siis nainen pyysi, mies antoi. Tällä ei nyt ollut tarkoitus viitatata seksiin..

Yhteistyössä