V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lukitsetko tai siivoatko, kamalaa kielenkäyttöä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1399144,100
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Niin tulisi ja ainakin minulle tasan tarkkaan riitti nyt! Kerrankin mielenkiintoinen ketju, kielenkäytöstä huolimatta.
Etsin toisen palstan!
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Niin tulisi ja ainakin minulle tasan tarkkaan riitti nyt! Kerrankin mielenkiintoinen ketju, kielenkäytöstä huolimatta.
Etsin toisen palstan!
Kielenkäyttö tosiaan varmasti oli varomatonta, mutta mäki olisin mieluusti jatkanu keskustelua. Mikä ihme siinä on, että heti jos riidellään muusta ku pippureiden määrästä karjalanpaistissa, lähtee ketju bittiavaruuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Etsin toisen palstan!
Kielenkäyttö tosiaan varmasti oli varomatonta, mutta mäki olisin mieluusti jatkanu keskustelua. Mikä ihme siinä on, että heti jos riidellään muusta ku pippureiden määrästä karjalanpaistissa, lähtee ketju bittiavaruuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Etsin toisen palstan!
Ketjun kielenkäyttö ei sovi millekään palstalle, ei tännekään.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Etsin toisen palstan!
Ja ei sitte riittäny että siivottiin, vaan piti poistaa hela hoito? Ettei vaan puhuta vähän aremmistaki asioista, eläkää mammat vaan siinä pumpulimaailmassanne. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:kielenkäyttö meni ehkä turhan pitkälle mutta aiheesta tulisi keskustella..
Etsin toisen palstan!
Ja ei sitte riittäny että siivottiin, vaan piti poistaa hela hoito? Ettei vaan puhuta vähän aremmistaki asioista, eläkää mammat vaan siinä pumpulimaailmassanne. :headwall:
Asioista olisi tietenkin voinut keskustella vähän värittömilläkin nimillä. Ketjua piti siivota ihan koko ajan, kiitos ylipitkien lainauksien. Ja meni jo henkilökohtaisuuksiinkin tiettyjen kohdalta, ja sitä me emme toivo tälle palstalle.
Voitte toki aloittaa uuden ketjun ja pidätte kielenkäytön kurissa!