jatko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menkat pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menkat pois

Vieras
Hei,
minulla ei ole alkanut kuukautiset vaikka olen viimeisen pillerin ottanut viime keskiviikkona. Minulta jäi 2pilleriä tässä kierrossa välistä. Mullahan on taustalla ekan lapsen kanssa reilun vuoden yrittäminen. ovulaatiota ei tapahdu ilman pillereitä. Sillon sain hoidoksi clomifeneja. Ollaan siis ajateltu noiden epillereiden kanssa aika huolettomasti että aika epätodennäköistä tulla raskaaksi pillerin unohduksesta ja jos tulen raskaaksi niin se on sitten tarkoituskin. Nyt kuitenkin mietin että uskallanko huomenna aloittaa uuden pillerikierroksen???tein tänään varalta testin, negaa....
onko muille käynyt näin?

soitin lääkärille ja hän meinasi että on aika epätodennäköistä että näillä taustoilla olisin raskaana. Kukaan ei kuitenkaan voi varmaksi sanoa. Hän sanoi minulle että joko aloitat uuden kierroksen normaalisti huomenna tai odotat kuukauden vuotoa ja jos sitä ei tule niin teroluteilla saadaan vuoto aikaiseksi ja sitten taas pillerit. Mullahan ei sillon kun tätä meidän esikoista yritettiin, kuukautisia pillereiden jätön jälkeen ilman teroluteja tullut.

Jos testi negaa, niin kyllä ne pillerit varmaan voi aloittaa. Testit ovat kuitenkin aika herkkiä. Jos hirveästi pelottaa, niin ei muuta kuin lääkäriin, jossa voivat varmistaa tilanteen verestä.

mulla kävi noin ettei tullut menkkoja vaikka olin muistanut ottaa kaikki pillerit.soitin lääkäriin ja käski tehdä testin jos nega niin uutta kiekkoa vaan syömään.
tein testin ja nega oli nyt syön uutta kierrosta ja on kuulemma normaalia ettei tule menkkoja.
silti kokoajan mietin että entä jos olenkin raskaana?!
no odotellaan seuraavat menkat ja sitten testaan uudelleen jos ei niitä tule...

Yhteistyössä