jatkuva nälkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
ärsyttää kun KOKO ajan on nälkä. ihan sama mitä ja miten usein syön, heti on taas maha kurnimassa. porkkanaa, mehukeittoa jne yritän puputtaa kuitenkin. tätä on nyt jatkunu kohta viikon.

onko muilla samanlaista?

Välillä tulee sellasia syötätys päiviä että ei tee mitään muuta kun vaan syö.
Saattaa mennä jopa 4 lämmintä, oikeeta ruokaa päivässä + kaikki välipala napostelut päälle (leipää, jugurttii, suklaata ym)

Välillä taas on päiviä ettei tuu syötyä muuta kuin 2 leipäpalaa koko päivässä. Ei vaan maistu.

Nyt iski nälkä ja lähen lämmittämään valkosipuliperunoita ja kasvispyöryköitä!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä täällä kirjoitan:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja minä täällä kirjoitan:
Ettet vaan olis raskaana?Itse olen ja tuo on tuttua...nälkä koko ajan

epäilen, vaikka toivon kovasti. nyt kp 33/33-36 eikä menkkoja näy VIELÄ.

Toivotaan että olisit!

kiitos :hug: tuntuu vaan että kuvittelee taas kaikki oireet ja blaablaablaa.

pinotaankos jotain vähäkalorisia mussutettavia? mulla on herkkuna porkkana, ananas ja uunissa paahdettu leipä valkosipuliöljyllä :p

mä taas en saata syödä oikeen mitään :( en vaan jotenki saa alas,ei sekään kivaa ole :/ tänään oli hyvä päivä; sain syötyä kalaa,salaattia ja ihan vähän kanaaki ja jäätelön :p mut yleensä se vaan jotenki tökkää heti ku yhen suullisen alas saanu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä taas en saata syödä oikeen mitään :( en vaan jotenki saa alas,ei sekään kivaa ole :/ tänään oli hyvä päivä; sain syötyä kalaa,salaattia ja ihan vähän kanaaki ja jäätelön :p mut yleensä se vaan jotenki tökkää heti ku yhen suullisen alas saanu :ashamed:

:( ootko muistanu juoda tarpeeksi? mulla on samaa kuumalla, siksi ihmetyttääkin tää nälkä "helteillä".

:( ootko muistanu juoda tarpeeksi? mulla on samaa kuumalla, siksi ihmetyttääkin tää nälkä "helteillä".

joo,vettä ja vissyä tekee mieli koko ajan ja juonki paljon...

joo,vettä ja vissyä tekee mieli koko ajan ja juonki paljon...

hyvä, vissystä saa vähän suolojakin :)

kevyitä herkkuja:
*rahkaa(ehrmanin kevyt) ja ananaksen kanssa.Ripaus sokeria/hunajaa ei haittaa
*kohmeiset viinirypäleet(sokerin himossa vetelen niitä ja mandariinejä )
*maissinaksut(ei suolaa,rasvaa 2%,dipin kaa maku ok)
*tonnikala+raejuusto salsakastikkeella(PALJON)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kevyitä herkkuja:
*rahkaa(ehrmanin kevyt) ja ananaksen kanssa.Ripaus sokeria/hunajaa ei haittaa
*kohmeiset viinirypäleet(sokerin himossa vetelen niitä ja mandariinejä )
*maissinaksut(ei suolaa,rasvaa 2%,dipin kaa maku ok)
*tonnikala+raejuusto salsakastikkeella(PALJON)

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
tarkoittaako toi "kohmeiset" että rypäleet on jääkaapissa tvs? eikö niissä ole aika paljon sokeria?

kohmeiset eli hetken aikaa pakastimessa tai tarpeeks pitkään jääkaapissa.
Tiedä tuosta sokeriudesta, mutta hyyyyyyviä ne on. Ja hedelmiä(luonnon omaa sokeria).