Jatkuva vuoto + yhdistelmäehkäisy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetteleväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmetteleväinen

Vieras
Käytän siis Nuvaring-ehkäisyrengasta. Nyt on 3. rengas menossa, ja taukoviikko alkaa tämän viikon torstaina. Ensimmäisen renkaan aikana tuli tiputteluvuotoa, se on ihan ok, niin kävi kun aikoinaan käytin e-pillereitäkin.

2. renkaan aikana en vuotanut ylimääräistä ja viime taukoviikolla kuukautiset olivat normaalit, kestivät 6 päivää ja olivat melko runsaat. No nyt tämän kolmannen renkaan aikana sitten alkoi odottamaton vuoto, joka on kestänyt nyt 8 päivää. Vuoto on tummanruskeaa, välillä punertavaa. Sidettä joutuu käyttämään ja välillä siteeseen valahtaa oikein kunnolla ja side on lähes "täysi". Kipuja ei ole.

Onko muilla ollut tällaista renkaan/e-pillereiden/laastarin kanssa? Tuskin tämä mitään vakavaa kai on, häiritsee vain, koska yleensä olen kuullut näiden välivuotojen olevan sellaista pikku tiputtelua vain, tätä kun ei voi sellaiseksi kutsua.

Kiitos :)

Minulla on kyllä Mirena-hormonikierukka ja lähinnä voisin kommentoida tuoda jatkuvaa vuotoa. Sitä nimittäin on ollut kohta 3kk!!!! Välillä on vähäisempää ruskeaa tiputtelua/sotkua, mutta lähes 3 vkoa vuodin aivan kuten normaalikuukautisissakin!!

Hermoja kysyy. 3 kuukauteen olen nyt ollut täysin vuotamatta 13 pvää! Ei naurata. Ihan kamala side- ja pikkuhousunsuojaralli menossa. =((((