Hae Anna.fi-sivustolta

Jatkuvasti pahanhajuinen hengitys

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Anonyymi, 08.09.2006.

1. apotek Vierailija

On normaalia että esim. antibioottikuurin jälkeen kun elimistön happotasapaino epänormalisoituu se vaikuttaa myös suun alueeseen. Tähän löytyy apteekista hyviä Reladent maitohappobakteerivalmistetta (imeskeltävä). Kokeilkaas niitä!

2. Jos joku ihminen pelkää kovasti jotakin syöpää, niin kyllähän niitä kaikkia sisäisiä ja ulkoisia elimiä voi poistattaa. Ihan Angeliga Jolien esimerkkiä noudattaen kivessyöpää pelkäävä mies voi poistattaa kivekset, mutta molemmat kivespussit tulee poistattaa, niin että hyvä tasapaino säilyy
    Jos pelkää oikein kovasti aivosyöpää, niin aivotkin voi poistattaa, ajatelkaapa sitä....

3. cccwc Vierailija

Juu, mutta mitä tekemistä tolla on tän keskustelun kanssa?

4. cccwc Vierailija

Ens viikolla aika terveysasemalle. Pakko painottaa siellä että vaiva tuhonnut elämän. Onko muita samassa tilanteessa olevia?

5. selen Vierailija

Minulle sanottiin, että pahanhajuinen hengitys johtuu ohutsuolessa olevasta bakteerista. Helikobakteeria minulla ei ole. Kun pesen käsiäni, niin niistä tulee toisinaan pistävä haju. En tidä ovatko nämä eri asioita.
    Se ohutsuolen 'väärä bakteeri' on tullut laserhoidosta, joka annettiin väärillä hertseiilä ja pulsseilla. Lisäksi tk- lääkäri määräsi sokerirasitustesteihin. Bakteeri, hiivat ja sokerit reagoivat keskenään. Sokerirasitustestit pitäisi kieltää.

6. Kahvittelija Vierailija

Hyvä keskustelu ja samaa ongelmaa täälläkin. Mä uskon tuohon hiivaan, koska siitä usein kärsinyt. Hiiva jää elämään, mutta sitähän ei lääkkeillä ts. Antibiooteilla kannata lähteä lisäämään!! Olisi kiva kuulla onko kahvinpois jättämisestä apua?? Hampaat mullakin kunnossa...

7. Therezza Vierailija

Heips, törmäsin tähän ketjuun, kun etsin nettikauppaa josta tuota Meridol Halitosis hammastahnaa saisi tilattua, koska sen on Yo-apteekin valikoimista poitunut, valitettavasti.

Meillä nimittäin pojalla (nyt12v) hengitys on haissut tosi pahalle jo 7 vuotta, parin viime vuoden ajan on ollut käytössä tuo Meridol halitosis hammastahna ja sen lisäksi ajoittain SB12-huuhde, ovat kyllä auttaneet. Eräs TYKSin lääkäri ehdotti ongelmaan GUM Paroex hammashuudetta, jonka pitäisi desinfioida suuta, poika tosin ei suostuntu vaihtamaan tuota SB12-huuhdetta tähän, mutta eipä väliä, koska tuo Meridol Halitosis tahna + SB12 Mild huuhde ovat auttaneet ongelmaan.
    Vaatii tosin säännöllisyyttä, muuten haju palaa.

8. dnt3151 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Luonnollinen apu pahanhajuiseen hengitykseen - https://shytobuy.fi Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Last edited: 31.08.2020
  9. vierailija Vierailija

10. vierailija Vierailija

Hei!
    Ootko viel kuvioissa? Tiiän että vanha postaus jo mutta sun tarina kuulostaa melko identtiseltä mun tilanteen kanssa, aina tuttavapiirin piilovittuilusta lääkäreiden vähättelyyn.
    Oireet ja hajutkin kuulostaa täysin samalta, nielurisat leikattiin viime syksynä massiivisen proppuvaivan takia mutta haju vaan pahenee. Muihin tutkimuksiin en ole päässyt, lääkärit väittää ettei siellä mikään haise vaan kuvittelen ongelman, ainoastaan kerran työterveyslääkäri möläytti että haiseehan se ja suostui määräämään 4vko kuurin flukonatsolia mistä ei ollut mitään apua vaan sain ainoastaan kovan närästyksen. Paskanhajua ja päänaukomista oon kestänyt jo useita vuosia, voimat alkaa olla lopussa.
    Olisi kiva kuulla miten oot pärjäilly, onko ongelmaasi löytynyt syytä tai oletko saanut mistään apua?

11. vierailija Vierailija

Hei!
    Miten jakselet nykyään ja onko vaiva helpottanut? Oon ite samassa tilanteessa, ollut jo aika monta vuotta. Kaipaisin vinkkejä et miten porukka on tääl selvinnyt, onko selittämättömälle kärylle löytynyt syitä ja ratkaisuja?
    Mun ystävä/tuttavapiiri ei suostu auttaan edes myöntämällä ongelmaa, vihjailuja ja vittuilua saa kyllä kuunnella. Lääkärit kiistävät koko ongelman olemassaolon vaikka selvästi huomaan muiden ilmeistä ja eleistä että haju on järkyttävä ja niin voimakas että haistan sen toisinaan itsekin. Vertaistukea kaipaan, olis huippua jos joku viel lukee tätä keskustelua^^

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri