H
Hammasta kiristelee
Vieras
Mikä ihme voi olla vikana kun nyt noin vuoden ajan olen kärsinyt jatkuvista kuukautisista. Saattaa olla viikko taukoa, sitten alkaa uudestaan, taas viikko taukoa ja taas uudestaan. Alkaa jo pikkuhiljaa menemään hermo. En käytä ehkäisyä, en syö pillereitä, raskaana en ole. Ja välillä tulee tiputteluna melkeinpä mustaa vuotoa, herää kysymys voiko sellainen olla peräisin jostain muualta? Kun on ihan totta, melkein mustaa.
Ihmettelen kovasti, sillä kuukautiseni alkoivat 12-vuotta sitten ja olivat heti alusta saakka säännölliset, nyt ei ole päätä eikä häntää koko touhussa. Lisäksi kuukautiskivut ovat aika valtavat. Selkään koskee niin paljon, että liikkuminen ei tule kysymykseen, lisäksi kuukautiset laukaisee migreenin, joten jatkuvasti särkee sitten päätäkin.
Minulla on nykyisin kuukaudesta usempana päivänä kuukautiset, kuin että ei olisi.
Ihmettelen kovasti, sillä kuukautiseni alkoivat 12-vuotta sitten ja olivat heti alusta saakka säännölliset, nyt ei ole päätä eikä häntää koko touhussa. Lisäksi kuukautiskivut ovat aika valtavat. Selkään koskee niin paljon, että liikkuminen ei tule kysymykseen, lisäksi kuukautiset laukaisee migreenin, joten jatkuvasti särkee sitten päätäkin.
Minulla on nykyisin kuukaudesta usempana päivänä kuukautiset, kuin että ei olisi.