Hae Anna.fi-sivustolta

Jedi ritarin alkuvaikeudet

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä projounilainen, 09.01.2018.

1. projounilainen Vierailija

Jedi ritarilla on monia alkuvaikeuksia omalla henkisellä tiellään, joista Jedimestari Pro Jouni Yoda meille kertoo tällä videolla. Hänen youtubekanavallaan Jouni Sederholm on myös nähtävissä koko 91 jedi-ritari koulun videokokoelma, joissa kerrotaan vähän kaikkea jedien henkisestä tiestä maan ja taivaan väliltä, hyvin tärkeää tietoa siis.

2. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    64
    oon kasonut tuonn videoita mutaman siinä ei ollut ,mitään syvällistä siinä ollut mitään kunnnon jedi ritaritttää teettäitselleenn kunnoon asubei esiibyu mussään paidassa tosi jediritsari käyttää saina täyytä uniformun hänen puheidstaann päätellen en ole varma onko hän edes jedi hänen videobnsa ovat naurettavuuden huippuen arvosta todelkaan korkealle yhtään

3. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    562

Kars. Mäkin usein mietin puheittesi takia, jotta ootko sä oikiasti jedi, vai vain jonkun sekopäisten lahkon johtaja.
    Mitä tuahon videon tuloo, jotta arvostatko sitä vai et, niin eipä täälä kauhian moni taira arvostaa teiränkään akatemianne videoita.
    Nyt en voi kattoo tuata viedoo, kun moon koulussa, mutta kotona aion katsoa ja tutkin onko siinä mun miälestä mitään jediyteen liittyvää tai mitään syvällistä. Vai onko hän taas vain eri miältä sun kanssa eikä höpötä vain valonalieneista ja valonkansoista vaan jostain muusta mikä liittyy jediyteen, mutta ei sun jediytees.

4. vierailija Vierailija

Joo hienoja videoita on.

5. Nosto Vierailija

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    565
    Katoin tätä videota n. 5 minuuttia. Mun mielestä se viis minsaa oli täyttä asiaa. Jätkä vaikuttaa fiksulta tyypiltä! Eikä mua haitannut hänen tavallinen asunsa. Ei vaatteet jediä tee.

7. TEKOHENGITYS Vierailija

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 485
    Sekopäisten lahkon johtaja. Tai sitten kun Kars on ikuisuudessa niin toi nykyinen lahko on normaali larppausporukka.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri