JEDO yhdistelmävaunut

  • Viestiketjun aloittaja Bambini
  • Ensimmäinen viesti
Bambini
Moikka,

Löysin JEDO KATA3 yhdistelmävaunut Tampereelta Vauvapop liikkestä ja kiinnostuin niistä kovasti. En löytänyt ko vaunuista juuri mitään kommentteja netistä ..

Löytyisikö täältä näiden vaunujen käyttäjiä ja kommentteja? Olisi kiva kuulla millasia kokemuksia käytöstä on.

JEDOt ovat olleet tässä liikkeessä vasta n.puolivuotta myynnissä ja ilmeisesti muut liikkeet ei näitä myy Suomessa.

Toisena vaihtoehtona on ollut Teutonian Spirit S3 yhdistelmät. Jedoissa olisi ilmakumipyörät ja tukevampi etupyörä (edessä kaksi pyörää lähekkäin, joten yhtäketterä kuin kolmipyöräinen). Ilmakumipyörät ovat ilmeisesti talven liukkailla pitävämmät kuin sileät ilmakennot.

Toivottavsti löytyisi kommentteja !
 
vierail
Hei,

Minulla on kyseiset vaunut ja olen ollut kyllä enemmän, kuin tyytyväinen! Vaunut on tosi hyvät työntää myös loskassa (jota on jo vähän saatu kokea) ja kuitenkin tosiaan ihan yhtä näppärät sisätiloissa, kuin kolmipyöräiset yleensä.

Lisäksi olin tosi tyytyväinen myyjäliikkeen palveluun (juuri tuo VauvaPop) sillä he kertoivat tosi rehellisesti ja avoimesti kaikki hyvät ja huonotkin puolet vaunuista.

En ole kyllä päivääkään katunut näitä vaunuja! Toisin kuin kaverini, joka tuhlasi yli 800 euroa vaunuihin, jotka ovat jo kertaalleen hajonneet ja ovat osoittautuneet tosi kömpelöiksi käsitellä, kun etupyörä on lukittu...

Eli voin kyllä suositella Jedon vaunuja lämpimästi!
 
litti110
Hei,

Minulla on kyseiset vaunut ja olen ollut kyllä enemmän, kuin tyytyväinen! Vaunut on tosi hyvät työntää myös loskassa (jota on jo vähän saatu kokea) ja kuitenkin tosiaan ihan yhtä näppärät sisätiloissa, kuin kolmipyöräiset yleensä.

Lisäksi olin tosi tyytyväinen myyjäliikkeen palveluun (juuri tuo VauvaPop) sillä he kertoivat tosi rehellisesti ja avoimesti kaikki hyvät ja huonotkin puolet vaunuista.

En ole kyllä päivääkään katunut näitä vaunuja! Toisin kuin kaverini, joka tuhlasi yli 800 euroa vaunuihin, jotka ovat jo kertaalleen hajonneet ja ovat osoittautuneet tosi kömpelöiksi käsitellä, kun etupyörä on lukittu...

Eli voin kyllä suositella Jedon vaunuja lämpimästi!
Ostettiin esikoiselle marraskuussa Vantaalta Vauvapopista Jedo Bartatinat. Osoittautuneet tosi hyviksi kaikinpuolin. Ainakin näillä lumikeleillä ei ole tarvinnut miettiä pääseekö kulkemaan vai ei. Tilava kori alhaalla on myös ollut hitti koska käyn usein vaunujen kanssa kaupassa ja kassi mahtuu sinne muitta mutkitta. Hinta oli kohdallaan Jedojen suhteen ja myös 2 vuoden takuu vakuutti. Suosittelen vaikka vähäinen käyttö kokemukseni onkin vielä. =) Plus pisteet palvelusta ja ohjeista käyttöön liittyen myyjille.
 
Viimeksi muokattu:
Kuomurattaat
Yhdistelmistä ei kokemusta, mutta ostettiin syksyllä Jedo Viki kuomurattaat ja ainakin toistaiseksi ovat palvelleet hyvin. Ei siis mitään pahaa sanomista merkin suhteen!
 
Jedo kokemuksia
Yhdistelmistä ei kokemusta, mutta ostettiin syksyllä Jedo Viki kuomurattaat ja ainakin toistaiseksi ovat palvelleet hyvin. Ei siis mitään pahaa sanomista merkin suhteen!
Täällä valitettavasti päinvastaista kokemusta: Ostimme 2 kuukautta sitten Jedo kuomukärryt: jarrut napsahtivat itsestään päälle ja jumiin parin viikon käytön jälkeen (jäin pojan kanssa pinteeseen keskelle parkkipaikkaa kauppakassien kanssa, tilanne olisi ollut vielä vaarallisempi jos olisimme olleet ylittämässä tietä) ja nyt huomasimme, että kuomu on jo revennyt rikki.. Harmin paikka, sillä tykästyimme kovasti vaunujen esittelyyn, ulkoasuun ja 2v. takuuseen, mutta nyt en kyllä uskalla suositella, vaikka myyjät kertoivat etteivät olleet aikaisemmin kuulleet merkistä mitään valituksia. En tiedä sattuiko sitten sunnuntaikappale meille..
 
Viimeksi muokattu:
mammelimiu
Meillä nuo jedon kuomurattaat ja ovat aivan ehdottomat. Ennen meillä on ollut kahdet emmaljungan scootterit ja onneksi uskalsin kokeilla jotain muuta sillä nää on ollut vielä paremmat. :) Takuu 2v on pelkkää plussaa! Vauvapopissa asiakaspalvelu on hyvää.
 
vierailija
Todella hyvät ja laadukkaat. Hinta ja laatusuhde hyvä. Erittäin kevyet työntää myös hangessa tms. Suosittelen harmi vaan että vaunuja myymä liike poistui mm. Lempäälän ideaparkista
 
vierailija
Vanha ketju mutta kommentoin jos joku hyötyisi, en itsekkään aiemmin löytänyt kokemuksia, meillä jedon setti jossa vaihdettavissa vaunukoppa, kaukalo ja ratas-istuin. Mahtavat kaikin puolin, saa multa kouluarvosanan 9,5! pienet ja näppärät ja renkaat kulkee vaivatta loskalla, ruoholla, kaupungissa missä vaa ja helppo irrottaa ja pestä renkaat yksitellen jos haluu. Kaukalon kankaat irtoili mut ei haitannu käyttöö, ainut miinus ratasosan kuomuosa ei meinaa pysyä yläasennossa, ruuveja saa kiristää viikottain. Ostasin nämä vaunut kyl uudestaan jos tarvis.
 

Yhteistyössä