Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
siks sain aloittaa ratsastuksen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
okeimut tarvittiinks siihen ratsastukseenkin lupa? Miks mulle ei nyt aukee tää homma :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
okeimut tarvittiinks siihen ratsastukseenkin lupa? Miks mulle ei nyt aukee tää homma :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
Eiku mulla menee niin paljon rahaa hiustenvärjäilyyn ettei olis varaa harrastaa oikein mitään :ashamed: Piti vähän niinku valita jompikumpi :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
Eiku mulla menee niin paljon rahaa hiustenvärjäilyyn ettei olis varaa harrastaa oikein mitään :ashamed: Piti vähän niinku valita jompikumpi :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eiku lupasin mun miehelle että lopetan sen touhun kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:saat?? Onks joku sit meinannut kieltää vai?![]()
![]()
Kuinka paljon siulla sit menee värjäämiseen? Ja siis värjäätkö kampaamossa?
Eikö ratsastaminen maksa kuitenkin per kerta per tunti vähän asuinpaikasta riippuen 10-25e?
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mut hei, sähän voit vedota tossa siihen ettäpitäähän sun olla hyvön näkönen siellä hepan selässä![]()
Mä en vieläkään tajua...anteeks vaan. Pari väripakettia maksaa 18-30e . Miten usein sä värjäät? Ja ratsastaminen on kyllä aika paljon kalliimpaa jos joutuu tunneista maksamaan.
Mun mies haluis ostaa kaks hevosta. Mä en oo antanu vielä lupaaTosin joku päivä se varmaan vaan tuo sen ekan hevosen tohon pihaan, kyselemättä multa sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:no siis mulla menee vähintään 130 e kuussa hiusväreihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mut hei, sähän voit vedota tossa siihen ettäpitäähän sun olla hyvön näkönen siellä hepan selässä![]()
Mä en vieläkään tajua...anteeks vaan. Pari väripakettia maksaa 18-30e . Miten usein sä värjäät? Ja ratsastaminen on kyllä aika paljon kalliimpaa jos joutuu tunneista maksamaan.
Mun mies haluis ostaa kaks hevosta. Mä en oo antanu vielä lupaaTosin joku päivä se varmaan vaan tuo sen ekan hevosen tohon pihaan, kyselemättä multa sen enempää.
Vaihdetaan miehiäno ei vais
no siis mulla menee vähintään 130 e kuussa hiusväreihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:no siis mulla menee vähintään 130 e kuussa hiusväreihin.
![]()
Kuinka usein sä sitten värjäät ja kuinka sun hiukset kestää tuota?
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:En tajua kyllä miten hiukset kestää..Mulla ei vaan kestäis.. Ja ratsastaminen maksaa 10? per kerta, tosin on vuokrahevonen jolla ratsastan itsenäisesti. Halvin missä oon käyny makso 17?/tunti
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:no siis mulla menee vähintään 130 e kuussa hiusväreihin.
![]()
Noin kerran viikossa vaihtuu ääripäästä toiseen![]()
Nyt oon ollu kolme viikkoa värjäämättä niin uskallan parisen astetta vaalentaa lähemmäs omaa väriä.
Onhan mun letti aika karseessa kunnossa, mut silti kiinni päässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks edellisistä:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:no siis mulla menee vähintään 130 e kuussa hiusväreihin.
![]()
Noin kerran viikossa vaihtuu ääripäästä toiseen![]()
Nyt oon ollu kolme viikkoa värjäämättä niin uskallan parisen astetta vaalentaa lähemmäs omaa väriä.
Onhan mun letti aika karseessa kunnossa, mut silti kiinni päässä![]()
Ei varmaan ole kauaa.Ei tervettä
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:En ymmärrä, miten sun hiukset kestää. Vieläpä kaupan väreillä. Mitä jos värjäisit kerran kahdessa kuukaudessa, joka on normaaliväli, jopa aika lyhyt..