Mulla on PlusTv- kanavapaketti ja siellä nettisivuilla oli, että 5000 nopeinta saa 2vk ajan katsoa ilmaiseksi Canal+ kanavia ja mä olin niiden 5000 nopeimman joukossa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hö:mikä missä,joko se meni? oi kun saisin minäkin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla on PlusTv- kanavapaketti ja siellä nettisivuilla oli, että 5000 nopeinta saa 2vk ajan katsoa ilmaiseksi Canal+ kanavia ja mä olin niiden 5000 nopeimman joukossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Hieno homma! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla on PlusTv- kanavapaketti ja siellä nettisivuilla oli, että 5000 nopeinta saa 2vk ajan katsoa ilmaiseksi Canal+ kanavia ja mä olin niiden 5000 nopeimman joukossa![]()
Mites palstan sitten käy,kun nokka kiinni telkkarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Hieno homma! :flower:
Kiitos =)
Ja jos olen tyytyväinen kanaviin, niin harkitsen jos sen ottais sitten kanavapakettiin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Hyvää nimipäivää! jollen nyt väärin muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jeeeee, Canal + on kiva, tosin aika paljon uusintoina tulee leffoja ja sarjoja, siis uusia, mut kyl sitä kattelee ennemmin ko peruskanavia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Hyvää nimipäivää! jollen nyt väärin muista![]()
Kiitos![]()
Iskäkin onnitteli, vaikkei mulla virallisesti tänään ole nimpparit, vissiin..
Keides nimpparit on tänään ruotsinkielisten kalenterissa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Hyvää nimipäivää! jollen nyt väärin muista![]()
Kiitos![]()
Iskäkin onnitteli, vaikkei mulla virallisesti tänään ole nimpparit, vissiin..
Keides nimpparit on tänään ruotsinkielisten kalenterissa? :wave:
On on jos oot yhdellä i kirjaimella se on nyt vasta tullut!