Jee kirjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Meillähän oli se kirjahyllyprojekti tuossa vähän aikaa sitten, ja tuli pari laatikkoa kirkoja poistoihin. Nyt on sitten ollut mietinnässä että mitä niillä kirjoilla tekee, siis minne ne saa roudattua. No, tuli miehen kaveri kylään ja vei puolet kirjoista. Jee, hyvä mieli!

Kirjat kannattaa ilmanmuuta kierrättää, ne ovat arvokkainta ihmismielen keksintöä. :D
Fantalla oli muistaakseni hyvä systeemi; piikki divariin, he vievät ja saavat kirjoja. Aika hyvä sopimus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kirjat kannattaa ilmanmuuta kierrättää, ne ovat arvokkainta ihmismielen keksintöä. :D
Fantalla oli muistaakseni hyvä systeemi; piikki divariin, he vievät ja saavat kirjoja. Aika hyvä sopimus. =)

Minä en missään nimessä halua samaa systeemiä, kirjoja on niin paljon, että haluan osasta eroon, enkä juurikaan uusia tilalle =)

Meillä oli kaksi laatikkoa pokkareita töissä yhdessä nurkassa pari kuukautta, eurolla kappale moni niitä osti mökki- tai rantalukemiseksi.
Minulle tuli eilen kirjapaketti postissa ja tänään, yhtä vielä odotan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Meillä oli kaksi laatikkoa pokkareita töissä yhdessä nurkassa pari kuukautta, eurolla kappale moni niitä osti mökki- tai rantalukemiseksi.
Minulle tuli eilen kirjapaketti postissa ja tänään, yhtä vielä odotan :ashamed:

Olisi noistakin varmaan jotain voinut pyytää, mutta ei tuntunut vaivan arvoiselta. Vanhassa työpaikassa oli huone jonne sai tuoda vähän tavaraa, ja sieltä sai hakea mitä tarvitsi, sellaista kaipaisin nytkin.

Mä olen miettinyt välillä, pitäisikö ruveta omavaltaiseksi bookcrossaajaksi ja jättää kirjoja esim. kahvilan pöytään tai rautatieaseman penkille.

Pitäisi munkin saada käytyä divarissa. Mutta kun on niin vaikea luopuakin... Toistaiseksi on auttanut, kun olen vain vaihtanut isompaan ja isompaan kirjahyllyyn...

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä olen miettinyt välillä, pitäisikö ruveta omavaltaiseksi bookcrossaajaksi ja jättää kirjoja esim. kahvilan pöytään tai rautatieaseman penkille.
Mun kollega tekee tuota =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Minä jätin Vegasissa hotellin kirjastoon, siellä oli PALJON pokkareita,mutta jättämäni oli eka suomenkielinen :D

Minä jätin Vegasissa hotellin kirjastoon, siellä oli PALJON pokkareita,mutta jättämäni oli eka suomenkielinen :D

Jaaha, no koska kaikki muutkin kerran tekee tätä, niin hyvä on - mäkin rupean! Raportoin tänne, kun olen ensimmäisen kirjanhylkäysoperaation onnistuneesti suorittanut. :)

fanta, minkä kirjan jätit sinne?

Ja minä ostin jenkeissä yhdestä jättisuuresta kirjamyynnistä suomalaisen Juhla-kirjan. Oli joku mummo ostanut kihlajaislahjaksi, tyttö oli suomalainen ja poika amerikkalainen, ja sinne oli kirja päätynyt. Oli kortit ja kaikki välissä.

fanta, minkä kirjan jätit sinne?

Semmoisen harhaostoksen, en muista kirjailijan nimeä, lentoasemalta ostettu Oi ihana toukokuu, muistatko sen sarjan (Katharine ZetaJones nousi siitä pinnalle) En edes tiedä onko kirja ollut ensin vai sarja. Se ei jaksanut minua kiinnostaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Mulla on taas ongelmana se, että kirjoja on paljon ja lisää tulee, enkä malta luopua yhdestäkään.... Eikun hyllykauppaan =)

Mulla tuli raja näköjään vastaan, kun on yksi huoneellinen täynnä kirjoja, monta tuhatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Mulla on taas ongelmana se, että kirjoja on paljon ja lisää tulee, enkä malta luopua yhdestäkään.... Eikun hyllykauppaan =)

Mulla tuli raja näköjään vastaan, kun on yksi huoneellinen täynnä kirjoja, monta tuhatta.

Minä hävitin kaikki sellaiset, joita en koskaan halua enää lukea, oli paljon sellaisiakin kirjakerhokirjoja, joita en lukenut edes yhtä kertaa. Lopetin kaikki ne ja samoin lukemattomat lehdet, mutta siitä meillä taisikin olla jo puhetta =)

Näin. Mä en millään keksi, mistä kirjasta vois luopua :saint:
Mut uuden kirjahyllyn mä tarviin ihan kohta!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:

Minä hävitin kaikki sellaiset, joita en koskaan halua enää lukea, oli paljon sellaisiakin kirjakerhokirjoja, joita en lukenut edes yhtä kertaa. Lopetin kaikki ne ja samoin lukemattomat lehdet, mutta siitä meillä taisikin olla jo puhetta =)

Joo, niin olikin. Mulla oli muuten poistoissa esim. Irvine Welshin Filth, joka on kyllä ihan hyvä, mutta niin visto etten ikinä halua sitä lukea uudestaan.

Yhteistyössä