Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:uuuu.. mitäpä kärsit rahassa, kuullostaa sille että mutalammikkoon ei ole asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hui:uuuu.. mitäpä kärsit rahassa, kuullostaa sille että mutalammikkoon ei ole asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Tämä takki ja siihen mustat housut, toivottavasti onnistu linkitys..
http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/4f45ef675882d554c8dc6361597809dc.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Kiva, jos löytyi mieluinen:flower: . Mä aion myös ostaa yhdet mieluisat kengät itselleni vihoviimein, joista olen käynyt itseni kanssa henkistä taistoa jo jonkin aikaa. Nyt annoin itselleni luvan ostaa ne. Vapaapäivää odotellessa
.
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:ihan nätti takki,vähän synkkä vaan kun vielä mustat housutkin...
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja pulla:ihan nätti takki,vähän synkkä vaan kun vielä mustat housutkin...
Joo, mietinkin pitkään että onko liian synkkä.. Mutta pirteän värisillä asusteilla saa eloisuutta. Mulla on myös pinkit kosteussuojatut housut olemassa, nekin sopii takin kanssa jos mustat tuntuu liian synkiltä.
Mutta makuasioitahan nämäkin on![]()