Jee, saako hehkuttaa :) päivän turhin hehkutus kyllä, mutta silti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
Löysin vielä tytölleni Ticketin White Flower välikausi asun. Kylläpä metsästinkin kun ei enää kokoja löytynyt mistään, nyt on takki ja housut tilattuina eri paikoista että sain tuon haluamani puvun lapselleni :)

Nyt on hyvä mieli :D

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
uuuu.. mitäpä kärsit rahassa, kuullostaa sille että mutalammikkoon ei ole asiaa?

hah.. voi hyvänen aika..

oisko puvusta kuvaa?
itse ostin kans lapsille kivat kevätpuvut ja ei, niillä vattilla ei ole asiaa mutalammikkoon, siihen hommaan on sitten siihen tarkoitukseen olevat vedenpitävät kurahaalarit :)

kai lapsellakin voi olla niitä vähän siistimpiä vaatteita, tarvitseeko joka vaatteella aina mennä kuraan kierimään?

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
uuuu.. mitäpä kärsit rahassa, kuullostaa sille että mutalammikkoon ei ole asiaa?

Tottakai saa, pöh taas näitä. Vaatteet on sitä varten että tosiaankin saa mennä ja myllertää |O

Ja joo, vähän kärsin rahassa, mutta en näe asiaa ihan tuolta kantilta, vaan siltä että lapsen kuuluu saada kunnolliset ulkoiluvaatteet..

Kiva, jos löytyi mieluinen :) :flower: . Mä aion myös ostaa yhdet mieluisat kengät itselleni vihoviimein, joista olen käynyt itseni kanssa henkistä taistoa jo jonkin aikaa. Nyt annoin itselleni luvan ostaa ne. Vapaapäivää odotellessa :) .

Tämä takki ja siihen mustat housut, toivottavasti onnistu linkitys..

http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/4f45ef675882d554c8dc6361597809dc.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Kiva, jos löytyi mieluinen :) :flower: . Mä aion myös ostaa yhdet mieluisat kengät itselleni vihoviimein, joista olen käynyt itseni kanssa henkistä taistoa jo jonkin aikaa. Nyt annoin itselleni luvan ostaa ne. Vapaapäivää odotellessa :) .

:D Onnittelut kengistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
ihan nätti takki,vähän synkkä vaan kun vielä mustat housutkin...

Joo, mietinkin pitkään että onko liian synkkä.. Mutta pirteän värisillä asusteilla saa eloisuutta. Mulla on myös pinkit kosteussuojatut housut olemassa, nekin sopii takin kanssa jos mustat tuntuu liian synkiltä.

Mutta makuasioitahan nämäkin on :)

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
ihan nätti takki,vähän synkkä vaan kun vielä mustat housutkin...

Joo, mietinkin pitkään että onko liian synkkä.. Mutta pirteän värisillä asusteilla saa eloisuutta. Mulla on myös pinkit kosteussuojatut housut olemassa, nekin sopii takin kanssa jos mustat tuntuu liian synkiltä.

Mutta makuasioitahan nämäkin on :)

juu niin on!ei ainakaan lika näy niin hyvin :)

Yhteistyössä