Jee, sain palkankorotuksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilouutinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, et vielä yllä suomalaisten keskipalkkaan. Mutta onnea korotuksesta!

En yllä, eikä ole väliksikään, koska tällä palkalla pärjään oikein hyvin. Meiltä ei puutu mitään. Elän unelmaelämääni. Paremmin ei voisi enää asiat olla.

Koulutuksellani olisin voinut hakeutua tuplasti parempipalkkaisiin hommiin. Minua ei kuitenkaan urakehitys ja vastuu kiinnosta. Mielummin valitsen joustavat (ja lyhyet) työajat ja pitkät lomat.

[QUOTE="aapee";25816670]En yllä, eikä ole väliksikään, koska tällä palkalla pärjään oikein hyvin. Meiltä ei puutu mitään. Elän unelmaelämääni. Paremmin ei voisi enää asiat olla.

Koulutuksellani olisin voinut hakeutua tuplasti parempipalkkaisiin hommiin. Minua ei kuitenkaan urakehitys ja vastuu kiinnosta. Mielummin valitsen joustavat (ja lyhyet) työajat ja pitkät lomat.[/QUOTE]

Tuo se just on ongelma kun kaikki vaan tekee lähes ilmaiseksi hommansa, ei maksa veroja niin ei ole palveluitakaan.

Tuo se just on ongelma kun kaikki vaan tekee lähes ilmaiseksi hommansa, ei maksa veroja niin ei ole palveluitakaan.

Siis mikä on ongelma? Kyllä minä maksan veroja. Enkä tee ilmaiseksi hommia, vaan saan siitä ihan kunnollista palkkaa.

Koska työ ei sisällä erityisiä haasteita tai vastuuta, niin ei siitä kukaan tämän enempää suostu maksamaan. Kyllä minulle toki isompi palkka sopisi, mutta selitäpä se pomolleni.