jee. vihdoinki painan sen verran, että pääsen naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mä sanoisin tollasista vitsailevalle miehelle, että suostun naimisiinmenoon vasta sitten, kun sun vehje on kasvanut XX cm nykyistä pidemmäksi!

Mä oon 53kg enkä silti ole koskaan vielä "päässyt" naimisiin. Kuinkahan monta kiloa tästä tarttisi pudottaa, että äijä ehdottaisi?! :xmas:

:headwall:

Niin mitä? En sinuna ihmettelis miksi vastaanotto on tämä.

höpöhöpö. lue se eka viesti ihan sana sanalta ja mieti sitten. =)

Kyllä mä sen luin. Ei olekaan siitä kyse, vaan ihan sinusta persoonana. Kuulut sarjaan minäminäminä eikä muiden mielipiteitä edes kuunnella ja siihen päälle vielä tällanen alotus.

Mä sanoisin tollasista vitsailevalle miehelle, että suostun naimisiinmenoon vasta sitten, kun sun vehje on kasvanut XX cm nykyistä pidemmäksi!

Mä oon 53kg enkä silti ole koskaan vielä "päässyt" naimisiin. Kuinkahan monta kiloa tästä tarttisi pudottaa, että äijä ehdottaisi?! :xmas:

:headwall:

Niin mitä? En sinuna ihmettelis miksi vastaanotto on tämä.

höpöhöpö. lue se eka viesti ihan sana sanalta ja mieti sitten. =)

Kyllä mä sen luin. Ei olekaan siitä kyse, vaan ihan sinusta persoonana. Kuulut sarjaan minäminäminä eikä muiden mielipiteitä edes kuunnella ja siihen päälle vielä tällanen alotus.

ensimmäinen palstadiagnoosini , kiitos :flower:

Ahdistavaa vaikka sit oliskin "vitsailua". Kyllä tulis olo ettei miehelle kelpaa kuin laihana ja iskee syömishäiriöt jne. jos/kun paino joskus kipuaakin ylöspäin. Vaikkei mies siitä suoraan sanois niin omassa takaraivossa on ajatus, että mies lähtee ja pettää laihemman kans eikä itse enää pullukkana riitäkään. Sun kannattaa sit oikeesti pysyä laihana jos haluat sen miehesi pitää koska ei kukaan tommosella asialla vitsaile ellei ole oikeesti pinnallinen...

Mä en tajua tätä naisten vinkumista siitä, että mies tahtoo hoikan naisen :D Varmasti on mieskin iloinen sun saavutuksesta - vaikka rakastaisi ihan yhtä paljon, olit minkä kokoinen tahansa! Mutta jokainenhan meistä kai toivoisi, että se omakin mies näyttäisi hyvältä, miksei mies saa toivoa samaa naisestaan? Hirveen herkkiä ootte tuon painon suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä en tajua tätä naisten vinkumista siitä, että mies tahtoo hoikan naisen :D Varmasti on mieskin iloinen sun saavutuksesta - vaikka rakastaisi ihan yhtä paljon, olit minkä kokoinen tahansa! Mutta jokainenhan meistä kai toivoisi, että se omakin mies näyttäisi hyvältä, miksei mies saa toivoa samaa naisestaan? Hirveen herkkiä ootte tuon painon suhteen..

Tottakai jokainen haluaa terveen puolison, mut toihan vaikuttaa kiristämiseltä eikä hauskalta vitsiltä ollenkaan. "Vien sut sitten vihille kun painosi alkaa vitosella". Asioista voi sanoa myös tahdikkaasti ja toi ei sitä ole.

ok. myönnän, että oli vähän provosoiva otsikko =)
ja tiesin juu, että jotku kauhistuu, mutta mun mielestä olen kyllä ihan selkeesti asian selvittänyt jo ekassa viestissä. että kyse oliYHTEISESTÄ vitsailusta. en myöskään missään kertonut että mieheni kyttäisi kilojani tai ei rakastaisi minua "lihavana"tai että laihduttaisin vain miehen takia.
kiitos kaikille onnittelijoille
=)

Tottakai jokainen haluaa terveen puolison, mut toihan vaikuttaa kiristämiseltä eikä hauskalta vitsiltä ollenkaan. "Vien sut sitten vihille kun painosi alkaa vitosella". Asioista voi sanoa myös tahdikkaasti ja toi ei sitä ole.

No ensinnäkin siehän et tän pariskunnan keskinäisestä huumorista tiedä mitään, heillä se ilmeisesti on hauska vitsi, joten en näe tossa mitään ihmeellistä.

Mä oon lähinnä vain huumorintajuton perunanuija! En jaksaisi niin lapsellista leikinlaskua kuin ap:n mies harrastaa, vaan tokasisin, että "v***u, pää kii"!

Näin... Tästä alotuksesta sain sen kuvan, että se oli nimenomaan ap, joka oli itselleen laittanut tällaisen "ehdon", eikä mies, mutta kyllä varmasti mieskin on iloinen kun tavoite on saavutettu. Ainakin omani olisi :). Onnea ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Siis ap:han sanoi että yhteinen vitsi.. kylläpä moni on herännyt väärällä jalalla.. :D

Juu... Ja ap:kin sai aika taitavasti miehensä kuulostamaan keskijalalla heränneeltä...

niin taisin :( anteeks huono ulosanti tekstissä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Siis ap:han sanoi että yhteinen vitsi.. kylläpä moni on herännyt väärällä jalalla.. :D

Juu... Ja ap:kin sai aika taitavasti miehensä kuulostamaan keskijalalla heränneeltä...

niin taisin :( anteeks huono ulosanti tekstissä :ashamed:

Mutta koita nyt saada vähän lihaa luittesi ympärille. Kyllä minäkin haluan naisellani olevan ihan naisen muotoja. MIeluummin vähän runsaamminkin vaikka , kuin kovin niukalti.