Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mä sanoisin tollasista vitsailevalle miehelle, että suostun naimisiinmenoon vasta sitten, kun sun vehje on kasvanut XX cm nykyistä pidemmäksi!
Mä oon 53kg enkä silti ole koskaan vielä "päässyt" naimisiin. Kuinkahan monta kiloa tästä tarttisi pudottaa, että äijä ehdottaisi?! :xmas:
:headwall:
Niin mitä? En sinuna ihmettelis miksi vastaanotto on tämä.
höpöhöpö. lue se eka viesti ihan sana sanalta ja mieti sitten. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mä sanoisin tollasista vitsailevalle miehelle, että suostun naimisiinmenoon vasta sitten, kun sun vehje on kasvanut XX cm nykyistä pidemmäksi!
Mä oon 53kg enkä silti ole koskaan vielä "päässyt" naimisiin. Kuinkahan monta kiloa tästä tarttisi pudottaa, että äijä ehdottaisi?! :xmas:
:headwall:
Niin mitä? En sinuna ihmettelis miksi vastaanotto on tämä.
höpöhöpö. lue se eka viesti ihan sana sanalta ja mieti sitten. =)
Kyllä mä sen luin. Ei olekaan siitä kyse, vaan ihan sinusta persoonana. Kuulut sarjaan minäminäminä eikä muiden mielipiteitä edes kuunnella ja siihen päälle vielä tällanen alotus.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä en tajua tätä naisten vinkumista siitä, että mies tahtoo hoikan naisenVarmasti on mieskin iloinen sun saavutuksesta - vaikka rakastaisi ihan yhtä paljon, olit minkä kokoinen tahansa! Mutta jokainenhan meistä kai toivoisi, että se omakin mies näyttäisi hyvältä, miksei mies saa toivoa samaa naisestaan? Hirveen herkkiä ootte tuon painon suhteen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä en tajua tätä naisten vinkumista siitä, että mies tahtoo hoikan naisenVarmasti on mieskin iloinen sun saavutuksesta - vaikka rakastaisi ihan yhtä paljon, olit minkä kokoinen tahansa! Mutta jokainenhan meistä kai toivoisi, että se omakin mies näyttäisi hyvältä, miksei mies saa toivoa samaa naisestaan? Hirveen herkkiä ootte tuon painon suhteen..
Tottakai jokainen haluaa terveen puolison, mut toihan vaikuttaa kiristämiseltä eikä hauskalta vitsiltä ollenkaan. "Vien sut sitten vihille kun painosi alkaa vitosella". Asioista voi sanoa myös tahdikkaasti ja toi ei sitä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä en tajua tätä naisten vinkumista siitä, että mies tahtoo hoikan naisenVarmasti on mieskin iloinen sun saavutuksesta - vaikka rakastaisi ihan yhtä paljon, olit minkä kokoinen tahansa! Mutta jokainenhan meistä kai toivoisi, että se omakin mies näyttäisi hyvältä, miksei mies saa toivoa samaa naisestaan? Hirveen herkkiä ootte tuon painon suhteen..
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Siis ap:han sanoi että yhteinen vitsi.. kylläpä moni on herännyt väärällä jalalla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Siis ap:han sanoi että yhteinen vitsi.. kylläpä moni on herännyt väärällä jalalla..![]()
Juu... Ja ap:kin sai aika taitavasti miehensä kuulostamaan keskijalalla heränneeltä...
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Siis ap:han sanoi että yhteinen vitsi.. kylläpä moni on herännyt väärällä jalalla..![]()
Juu... Ja ap:kin sai aika taitavasti miehensä kuulostamaan keskijalalla heränneeltä...
niin taisinanteeks huono ulosanti tekstissä :ashamed: