Hae Anna.fi-sivustolta

Jeesuksen uhriveri puhdistaa katuvat syntiset ja usko siihen pelastaa helvetistä

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä Mikko L, 27.03.2013.

1. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    - Luovutatko verta ennen pitkiä juhlapyhiä?, kysyi Keskipohjanmaa-lehden gallup.
    - Ei, vastasi 78% lukijoista.

Onneksi Jeesus luovuttaa verensä meidän puolestamme että eläisimme iankaikkisesti.

Kaikkivaltiaan Jumalan keskeinen ilmoitus pitkäperjantain sanomasta:
    39. Niin toinen pahantekijöistä, jotka ristillä riippuivat, herjasi Jeesusta: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
    40. Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
    41. Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
    42. Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
    43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa
    ." Luuk.23:39-44

Kun Jeesus, meidän Herramme kuoli ristillä ja vuodatti verensä, niin salattu Jumala otti pois maailman synnit, myös sinun ja minun kaikki rikokset ja synnit,ks. Joh.1:29.
    Jos uskot tähän Jeesuksen ristintyöhön Golgatalla, niin olet Jumalan helvetistä pelastama eli vanhurskauttama ihminen.

Aabrahamin tavoin Herra lukee silloin sinun uskosi sinulle vanhurskaudeksi,ks. Room.4:3
    Sillä tämä Jeesus joka tapettiin ristille, ja joka synnittömänä vuodatti verensä meidän syntiemme tähden, on myös Sinun Pelastajasi ja Tuomarisi hyvä lukija.

Mikko Lahti
    saarnaaja
    Julistuspalvelu Mikael

Reijo Ikonen(Vain Yksin Jeesus) - YouTube

2. Jeesus-veriorgiat sikseen. Sairaat tarvitsevat ihan oikeaa ihmisten luovuttamaa verta. Suosittelen kaikille verenluovutusta. Palkkiona on hyvä mieli.

3. Lintunen puutiainen Vierailija

Senkka nenästä, Saarnas-Mikko! Ota oppia ekonomi Pirkko Jalovaarasta, joka on osannut tehdä manausbisneksestään erittäin tuottavan bisneksen.

4. Pääsiäisenä Vierailija

Vain yksin Jeesus, Hän mulle riittävi,
    vain hänen luonaan tyyntyy syömmeni.
    /Vain luona ristin, hiljaa vartoen
    saan kaiken hältä, mitä tarvitsen./

Kun virvatulten tuo liekki häilyvä,
    on täällä onnekkainkin elämä.
    /Pois rientää hetket onnen päivien,
    vain Jeesus antaa voi onnen ikuisen/

Vain Jeesus riittää, kun kaiken peittää yö,
    ja sydän tuskan täyttämänä lyö.
    /Kun kuljen kautta korven pimennon,
    vain Jeesus riittää, Hän yksin luonain on./

Vain Jeesus riittää, kun myrsky raivoaa,
    ja aallot uhkaa purren upottaa.
    /Oi auta Herra, huudan tuskissain.
    Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain./

On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu,
    ja päärlyportit mulle avautuu.
    /On luonain Hän, kun jätän tämän maan
    ja Isän kotiin muutan ihanaan./

5. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jalovaara on ottanut etumatkaa
    Mikosta, kuinka tyhmiltä viedään rahat.

Mikko toistaa raamatun lauseita ja yrittää epätoivoisesti pelotellä perkeleellä. Tämä on jo niin perusteellisesti kaluttu konsti, ettei se nykyihmiseen enää pure.

6. vierailija Vierailija

-----------------
    Vastaus aloitukseen.
    Ensinäkin, Jumala ja Jeesus ei ole yhtään pappia tai saarnamiestä virkaan asettanut MUTTA Jeesus käski, siis KÄSKI omien opetuslapsien mennä ja saaranata ja opettaa KAIKKEA SITÄ MITÄ HÄN OLI HEILLE OPETTANUT ja käski myös opettaa PITÄMÄÄN KAIKEN mitä opetti mm Lait.
    Ja tiedät, helluntalaisenakin, että olet tavalla tai toisella tukenut ja rahoittanut kehitysmaisin suuntautuvaa lähetystyö laittomuutta, mm lapsiakin 2000 luvulla noitarovioilla tappajien "älä tapa" laittomuuden tekoja. Joten kristittyjen joukossa ei ole kristillisiä.
    Kristityt = Paavalin kumppaneineen perustamien miekka sivistyksen seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
    kristityn oman sanan tunnustus:
    http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
    'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
    (((kieltää tavallaan kristillisyyden... mutta vähintää luopuu siitä.)))
    Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

Tarkennettun faktoilla; /raamatun tiedot....

Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
    Tiedon lähde: Ilm. 2:1-29
    Pergamos
    Tyatira
    Sardes
    Smyrna
    Filadelfia
    Efeso
    Laodikea
    ----------HUOM! lue tarkoin:
    Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla >kristityt< verovapaan rahan keinottelijat.
    ----------

7. vierailija Vierailija

Jeesuksen opetuslapset eivät opeta herra jumalien oppeja vaan Jeesuksen evankeliumia.
    Markuksen evankeliumi:
    16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."

Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
    Matteuksen evankeliumissa, Markuksen evankeliumissa, Luukkaan evankeliumissa ja Johanneksen evankeliumissa.
    Sen lisäksi Jeesus joissakin opeissaan viittaa Mooseksen kirjoissa 1-5 tietoihin
    MUTTA
    Jeesus ei koskaan viittaa Paavalin, Pietarin, Jesajan jne teksteihin. Ne oppeina ovat kristittyjen herraa, herrojaan jumaloivien oppeja ja niissä eksyttäen tulkitaan, väärennetään jne Jeesuksen antamia tietoja.

Älkää sotkeko toisiinsa kristittyjä ja kristillisiä.
    Kristillisiä Jeesuksen seuraajia ovat kristityt koko olemassa olonsa ajan vainonneet, jopa tappaneet ja tapattaneet. Esimerkiksi kristinuskon yksi perustajista; Paavali tapatti kilpailijansa; kristillisen Stefanos nimisen miehen:
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
    Ilmeisesti käynnisti samalla uskon jonka toimesta on rikollisesti tapettu ja tapatettu satoja miljoonia ihmisiä, pieniä lapsiakin...

Siis kristityt ovat Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden herroihin uskovia uskovaisia ja kristityillä ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia vaikka valkeuden enkeleinä esiintyvät kristillisinä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten opeillaan ja Heidän Nimissä rikoksia tehden ja teettäen.
    kristitty = rikollisen kristinuskon uskovainen.
    kristityjen seurakunnissa ei ole Jeesuksen opetuslapsia.

kristillinen = Jeesuksen perustaman seurakunnan oppeja ja tekoja tukeva Jumalallisuuden tietoudessa oleva.
    Suomalais heimo oli aikanaan kristillinen ja heille Jeesuksen opetuslapsi toi Jumalallisuuden tietoa:
    http://www.fkf.net/Kadonneet/Missionary_Journeys.pdf
    =========

kristityillä on monta jumalaa ja jeesusta, raamatunkin mukaan...
    Jos niin ovatko molemmat Jumalan "ainoa Poika?"
    1/Matt. 2:1 "Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana ..."
    2/Luuk. 2:2-5 "Tämä verollepano oli ensimmäinen ja tapahtui Kyreniuksen ollessa Syyrian maaherrana ... Niin Joosefkin lähti ... kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem ... Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marian synnyttämisen aika tuli."
    Huomaa, että kuningas Herodes kuoli vuonna 4 eKr. Kyreneiuksesta ei tullut maaherraa ennen vuotta 7 jKr.
    Joten kyseessä on raamatun mukaan kahdesta tai jopa viidestä eri Jeesuksesta.
    ==========
    Voiko yksi; kolme tai jopa viisi Jeesusta olla kyseessä ja jos voisi olla, niin ovat kaikki ristillä olleita?
    Yksi ja sama "Jeesus" ei voi "antaa henkeänsä" komella eri tavalla:
    -
    1/Matt. 27:46,50 "Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä."
    2/Joh. 19:30 "Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: Se on täytetty, ja kallisti päänsä ja antoi henkensä."
    3/Luuk. 23:46 "Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni. Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä."

8. vierailija Vierailija

Mistä raamatun kohdasta tekstisi on?
    #
    Jeesuksen uhriveri puhdistaa katuvat syntiset ja usko siihen pelastaa helvetistä
    #
    Ellei tuota ole Jeesus evankelimeissaan antanut niin olet eksyttäjä:

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
    24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
    24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
    24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
    24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
    -
    Jeesus ei käskenyt saarnata ja opettaa muiden kuin Hänen evankeliumia.
    Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
    16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
    Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
    -Matteuksen evankeliumista
    -Markuksen evankeliumista
    -Luukkaan evankeliumista
    -Johanneksen evankeliumista
    ===
    "synti" sanalla uskonnollinen rikollisuus korvaa ilmaisun RIKOS jotta rikolliset uskovaiset uskoisi Jeesuksen sovittaneen kaikki rikoksetkin syntinä! Pirullinen eksytys.
    raamatun Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
    Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JEESUKSEN SOVITUKSIEN ANSIOSTA. ESIVALTAA EI OLE VAPAUDETTU LAKIEN NOUDATTAMISISTA JOTEN RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ TEHNYT OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN ARMAHDETAAN . (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)

Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisivat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.
    Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN TAI KEHITYS MAIHIN SUUNTAUNEIDEN KRISTITTYJEN NOITAROVIOA RIKOKSIEN SUHTEEN.
    -
    1 Johanneksen kirje 3:4-10
    Tuon mukaan: synti = laittomuus, laittomuus = Lain vastainen rikos = rikoksia ei raamatun Jeesus sovittanut.
    -
    Joten kristittyjen jumalia ja jeesuksia on satoja maailman yli 3500 lahkoissa joista yhtä edustat....
    -
    Matteuksen evankeliumi:
    5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
    -
    23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
    25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

9. vierailija Vierailija

10. vierailija Vierailija

Uskoa toki saa mitä haluaa se on Lailla suojatto oikeus vaikka uskovaisten vaikka kaikilla lapsilla ei sitä vapautta ole.
    Jeesus toki kielsi uskomasta, väärii profeettoihin ja sellaisia ovat mm lapsia laittomasti kohdelleen kristittyjen lahkot. Ja mm suomen valtion kirkon herra jumalalle uskontunnustuksen antanut on raamatun Jumalasta ja Jeesukses sekä Pyhästä Hengestä luopuneet joten se Jeesuksen pelastava veri on eksytyksen toive ajattelua luovaa uskoa.
    Jo tästä tulee esiin vakavaa ajateltavaa....
    Vertaa:
    Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
    Vertaa:
    Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
    "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
    Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
    20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
    46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
    47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
    Matt. 24:23-26
    24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
    24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
    24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
    24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
    -
    Kolminaisuus opin kumoaminen jo ennen kuin sitä edes oli olemassa:
    Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
    10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
    Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
    -
    Tässä laittomuudelle tietoa...
    7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
    23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
    25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
    Matteuksen evankeliumi:
    24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
    1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."
    1Joh 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
    Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
    -
    HUOM!!
    Synti on laittomuus ja laittomuus on Lain vastanen rikos joten syntinen kristitty on rikollinen raamatunne opin mukaan...
    >>>raamatun Jeesus rikoksia sovittanut:
    1 Johanneksen kirje 3:4-10
    "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri